בכירים בארגונים מהווים גורם איום גדול יותר– כך עולה מסקר עבודה מרחוק שביצעה OneLogin

סקר גלובלי לגבי עבודה מרחוק מזהה התנהגות אבטחת מידע ירודה בקרב בכירים בארגונים.

OneLogin, מובילה עולמית בניהול זיהוי וגישה (IAM), פרסמה תוצאות מחקר שביצעה לגבי עבודה מרחוק. המחקר מציף התנהגות אבטחת מידע מסוכנת מצד בכירים בכל הנוגע לסיסמאות ואבטחת מכשירים. הסקר מצא כי:

  • מנהלים בכירים, בהשוואה לשותפיהם לעבודה הזוטרים יותר, הם בעלי סבירות גבוהה פי שניים לשתף מכשיר של העבודה עם מישהו מחוץ לארגון. 42% דיווחו שכך הם פועלים בהשוואה ל- 20% מהזוטרים.
  • בכל הנוגע לשיתוף סיסמאות, 19% מהבכירים מודים שהעבירו את הסיסמאות שלהם למישהו במשפחה, בהשוואה ל- 7% בלבד מהזוטרים.
  • מנהלים בכירים גם מדווחים על חיבור לרשתות WiFi ציבוריות בשיעור גבוה פי 2 מהזוטרים. רק 15% מהאחרונים ציינו כי הם עושים זאת, בהשוואה ל- 30% מהבכירים.

“תוצאות הסקר מייצרות תמונה לא מחמיאה לגבי מצב אבטחת המידע בסביבת עבודה מרוחקת”, אמר בראד ברוקס, מנכ”ל OneLogin. “משמעות ההשפעה של המגיפה היא שארגונים רבים פועלים כיום, בהיקף גבוה מאי פעם, מחוץ לסביבת המשרד הנשלטת והמוגנת – מחוץ לגבולות הפיירוול הארגוני וצוות ה- IT שהיו שם בעבר כדי להגן על העובדים. לכן, מעולם לא היה חשוב יותר כי עובדים ידעו לקחת אחריות אישית על מצב האבטחה שלהם. הם צריכים להבין את חשיבות הבידוד של הסיסמאות והמכשירים שלהם, ואת הסכנות הנובעות מעבודה ברשת WiFi שאינה מאובטחת. יותר מכך, זו האחריות של ההנהלה הבכירה לספק דוגמא אישית. לרוע המזל, התוצאות מראות אחרת”.

במסגרת המחקר, נבחנה גם ההשוואה בין גברים לנשים.

  • 32% מהגברים דיווחו כי שיתפו מכשירי של העבודה עם מישהו מחוץ לארגון, בבהשוואה ל- 20% מהנשים.
  • –       25% ציינו כי עבדו דרך רשת WiFi ציבורית, בעוד רק 17% מהנשים ציינו זאת.
  • –       30% מהגברים דיווחו כי הורידו אפליקציות אישיות אל מכשיר העבודה, בעוד רק 15% מהנשים עשו כן.

הסקר נערך בקרב 2,000 עובדים מרחוק בארה”ב ובריטניה, במהלך דצמבר 0202.

פלטפורמת ניהול הזיהוי והגישה (IAM) של OneLogin מספקת בסיס יציב כדי לבנות חוויה אמינה ובטוחה לחיבור בין אנשים וטכנולוגיה בארגונים. הפלטורמה מאפשרת ניהול קל ופשוט של זהויות דיגיטליות של עובדים ולקוחות, תוך שהיא מאפשרת:

  • ירידה של 50% בפניות לתמיכה באמצעות שירות איפוס סיסמאות בשירות עצמי
  • ייעול וקיצור הזמן הנדרש לכניסה לאפליקציות באמצעות SSO
  • הגנה על העסקים באמצעות אימות רב שלבי מבוסס AI
  • חסכון של עד 80% בזמן עבודה של צוות IT באמצעות הפעלה וביטול אוטומטי של משתמשים

 

שתף:

פוסטים נוספים:

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאר פרטים וניצור קשר בהקדם