המשתמשים קבעו: Mawlarebytes הזוכה במדליית הזהב להגנת קצה ארגונית של SoftwareReviews

Malwarebytes, המובילה בפתרונות מתקדמים להגנה ותיקון של נקודות קצה, הכריזה כי מוצרי הגנת נקודות הקצה שלה זכו בציון הכולל הגבוה ביותר בדוח השנתי של SoftwareReviews להגנת נקודות קצה. הנתונים בדוח נאספו ממשתמשים אמיתיים של המוצרים.

 SoftwareReviews, היא חטיבה של Info-Tech Research Group, המפיקה את התובנות המדויקות והאותנטיות ביותר לצורך ביצוע של הערכה ורכישה של תוכנה ארגונית.

"מדליית הזהב של SoftwareReviews בקטגוריית ההגנה על נקודות הקצה הוענקה ל- Malwarebytes בזכות הובלה של התעשייה במאפייני המוצר וחווית השימוש", אמרה מישל טראן, אנליסטית ייעוץ, בקבוצת Info-Tech. "בהתבסס על הערכה מקיפה שמבוצעת על ידי לקוחותיה, Malwarebytes מצטיינת באסטרטגיית המוצר ובשיפורים שהיא מביאה לתעשיות שונות ולארגוני  אנטרפרייז. הציון המצוין שלה עבור 'Emotional Foot Print' מראה כי הלקוחות חשים מחוברים היטב, לא רק לפתרון ההגנה, אלא גם לחברה עצמה".

"אנו מתייחסים ברצינות רבה למשוב שהלקוחות שלנו מספקים לנו, ומשתמשים בו כל הזמן כדי לשפר את המוצרים וחווית הלקוח שאנו מספקים", אמר בארי מיינץ, סמנכ"ל הכנסות, Malwarebytes. "זו הסיבה שאנו גאים במיוחד בהובלה שלנו בדוח של SoftwareReviews. הדוח מסתמך על חוויה של לקוחות אמיתיים, והוא מראה שאנו מספקים הגנה ברמה גבוהה, יחד עם ידידותיות ונוחות שימוש ללקוח. אלה הופכים את Malwarebytes לפתרון הגנת נקודות הקצה הקל ביותר לשימוש עבור ארגונים".

Malwarebytes זכתה לציונים גבוהים במיוחד עבור השירות שהיא מעניקה. Malwarebytes קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר עבור 'שביעות רצון ממאפייני המוצר' בקטגוריות: זיהוי קוד זדוני דינאמי, הקשחת מערכת, ניטור Kernel ומנגנונים להסגר של אפליקציות. Malwarebytes גם הגיעה במקום הראשון בקטגוריות של תגובה לאיומים פעילים: תיקון אוטומטי (Automated Remiation) ופורנזיקה. פתרון Malwrebytes Endpoint Protection גם היה בין שלושת המובילים עבור:

  • אינטגרציה קלה של נתונים
  • תמיכה
  • ידידותיות למשתמש
  • קלות אינטגרציה
  • זמינות ואיכות של הכשרות

Malwarebytes מספקת את הכלים לשמירה סביבת עבודה מוגנת ורציפה – היא מעניקה לעובדים את הביטחון לעבוד במרחב הדיגיטלי עם אלה שהם בוטחים בהם, בעוד הם מוגנים מפני גורמים עוינים. Malwarebytes מציעה הגנה אדפטיבית, כשהיא חוזה את הצעד הבא של התוקפים ומפעילה את טכניקות ההגנה המתאימות באמצעות יכולות לימוד מכונה הרשומות כפטנט.

עם יכולות האוטומציה והבינה המלאכותית, Malwarebytes מאפשרת למשתמשים להגיב לפריצה ברגע שהיא מתרחשת.

לצפיה בדוח המלא של SoftwareReviews, לחץ כאן

כדי ללמוד יותר אודות פתרון הגנת הקצה לארגונים של Malwarebytes ושכבות ההגנה שלו: לחץ כאן

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם