פתרונות אבטחת סייבר לעמידה ברגולציה ותקינה

היכולת להבטיח עמידה של חברות במדיניות IT פנימית ובהגדרות הרגולציה הופכת לקשה מידי יום

אופק הרגולציה הגלובלי לא הופך לידידותי יותר, והתהליכים הטובים מסוגם ב- IT הופכים לקפדניים יותר. הבטחת העמידה ברגולציה של הארגון שלך אל מול החוקים האלה היא עבודה קשה. למרבה המזל ישנם כלים שבאים לסייע בכך.

GLBA

הסעיפים בחקיקת גראם-ליץ'-בילי אשר קובעת את האבטחה למידע אישי. סעיפים אלה קובעים כי ארגונים פיננסים העושים עסקים עם ארה"ב מחייבים להקים בקרי אבטחת מידע מתאימים כדי להבטיח את האבטחה והחיסיון של רשומות של לקוחות.

PCI DSS

תקן האבטחה PCI DSS נוצר כדי להגן על נתוני כרטיסי אשראי באמצעות דרישה מארגונים לייצר שילוב מדיניות, תהליכים, אמצעים טכניים, ניהול ואבטחה פיזית.

 

GDPR

תקנות הגנת הפרטיות של האיחוד האירופאי נכנסו לתוקף ב- 25 במאי 2018. רגולציית הגנת הנתונים נועדה להבטיח את האבטחה של נתונים אישיים של אזרחי האיחוד האירופי, ולהעניק להם שליטה גדולה יותר אודות המידע הרגיש שלהם בעידן המודרני. ה- GDPR נוגע לכל הארגונים אשר אוספים מידע אישי של אזרחי האיחוד, בכל מקום בו הם נמצאים. 

HIPAA / HITECH

תקנות ניידות והאחריות הביטחוית מייצרות תקינה לאומית בארה"ב הנוגעת להגנה על מידע אישי רפואי מזוהה. הדרישות נוגעות לספקי שירותי בריאות, ארגונים של מידע רפואי, וישויות אחרות אשר מאחסנות, משדרות, ומנהלות מידע רפואי מוגן. 

ISO / IEC

ISO/ IEC 27001 הוא תקן בינלאומי ליצירה, הטמעה, תחזוקה ושיפור מתמיד של מערכות ניהול אבטחה (ISMS). תקן התנדבותי זה תקף לארגונים בכל התעשיות. 

FERPA

חוק זכויות החינוך והפרטיות למשפחות של 1974 הוא חוק פרטיות ממשלתי אשר מגן על החיסיון של רשומות תלמידים, ומבטיח כי להורים או לתלמידים עצמאיים יש את הזכות לצפות ברשומות בהשכלה, לדרוש את מחיקתן, ולקבל שליטמה מסויימת על מסירת נתונים מזוהים.

FISMA

חוק ניהול אבטחת המידע הפדרלי מגדיר מסגרת להבטחת היעילות של בקרי אבטחה על נתונים ומערכות מידע אשר תומכות בפעילות פדרלית.

SOX

תקנת סרבנס אוקסלי שנכנסה לתוקף ב- 2002 כדי לקדם אחריות תאגידית, לדרשות קיפות פיננסית, וכדי להילחם בהונאות. כל החברות הציבוריות בארה"ב נדרשות לעמוד ב- SOX, כולל חברות זרות הפועלות בארה"ב.

CCPA

חוק הפרטיות של קליפורניה נכנס לתוקף ב- 1 בינואר, 2020. תקנת הגנת הפרטיות מעניקה לתושבי קליפורניה שליטה גדולה יותר על מידע הנאסף על ידי ארגונים גדולים, ללא תלות במיקום, כולל הזכות לצפות במידע אישי, למנוע מכירה לגורם חיצוני, ולדרוש מחיקתו.

CJIS

מדיניות האבטחה לשירותי מידע אודות פשיעה, קובע תהליכים טובים ביותר כדי לסייע לארגונים להגן על מידע בנושא פשיעה לאורך כל מחזור החיים. התקינה תקפה לכל ארגון אשר מוסר או מקבל מידע ממערכות ה- FBI CJIS.

 

גילוי ומצאי של כל נכסי ה- IT
חיוני לדעת מה נמצא בסביבת ה- IT הגלובלית שלך בכל רגע בזמן. לצורך אבטחה חזקה ועמידה ברגולציה, אתם זקוקים למצאי מפורט, שלם ומעודכן באופן רציף של כל נכנס ה- IT. Qualys מגלה, מבצעת נורמליזציה ומסווגת את כל נכסי ה- IT שלך באופן אוטומטי, בכך מקום בו הם נמצאים: בנקודות קצה מקומיות, בענן, בקונטיינרים, ב- OT או IoT. הוא לוכד מידע מפורט, כגון שירותים פעילים, תוכנה מותקנת, מחזורי חיים של חומרה או תוכנה, רשיונות תוכנה, פגיעויות. הפתרון מציף מידע דרך לוחות בקרה, דוחות אוטומטיים ושאילתות חיפוש.

איתור וטיפול בפגיעויות
רוב הפריצות מנצלות פרצות מוכרות. נעילה והסרה של ערוצי התקיפה האלה הודפת את ההאקרים ומאפשרת לארגון לעמוד בתקנות המחייבות. באמצעות סריקה פעילה וניטור מבוסס סוכנים (אייג'נט), Qualys מסמנת פגיעויות בנכסי IT עם רמת דיוק של 6 תשיעיות (99.99966%).  ניתן בקלות להקצות קריאות טיפול, לנהל יוצאים מן הכלל, רשימה של עדכונים, ולייצר דוחות מותאמים אישית. Qualys מבצעת אוטומציה של ביצוע הערכות לגבי קונפיגורציה באמצעות הפעלת מדיניות מהקופסה התואמות להגדרות ה- CIS, ותהליכי עבודה מוכנים לסריקה ודיווח.

בדיקת העמידה ברגולציה של מדיניות IT

Qualys מבצעת אוטומציה של הערכת הגדרות האבטחה על נכסי ה- IT. הוא מאפשר למנף תוכן ישר מהקופסא כדי להאיץ את ביצוע ההערכות על פי התהליכים הטובים מסוגם בתשייה. אתה יכול לבבצע קוסטומיזציה של הבקרים באמצעות הגדרת הדרישות כדי שיתאימו לצרכים שלך. הדוחות המקיפים של Qualys מאפשרים לך לתעד את ההתקדמות שלך ולהציג תהליכים חוזרים ומבוקרים.

נגן וידאו

פתרונות לעמידה בתקן PCI

באמצעות ממשק ידידותי למשתמש וקל להבנה, ועם תמיכה רציפה, Qualys מייעלת  את העמידה בתקנות PCI DSS. סורקת את כל הרשתות הפתוחות לרשתות ומערכות, מייצרת דוחות, ומעדכנת רשימה של פגיעויות שנחשפו. ברגע שתיקון מבוצע, Qualys גם מגישה באופן אוטומטי דוחות עמידה ברגולציה אל חברות הסליקה.

ניהול סיכונים מצד ג'

Qualys מספקת אוטומציה לניהול לתהליך ניהול הסיכונים עבור גורמים חיצוניים שיש להם גישה למערכות ולנתונים, כגון ספקים, משווקים וקבלנים. Qualys מסייעת ליצור קמפיינים עם תאריכי יעד, התראות, סקירות, פורמטים שונים של תשובות, דרישות לעדויות, תהליכי עבודה, ותבניות מוגדרות מראש. משיבים עונים על שאלון באופן מקוון, ו- Qualys אוספת, מעבדת ומציגה את התגובות בזמן אמת.

 

AT&T – פלטפורמה מאוחדת לשליטה מלאה

פתרונות לביצוע הערכה של מצב אבטחת המידע, משילות, ניהול סיכונים ועמידה ברגולציה, מתבססים על Frameworks עדכניים לניהול מדיניות ואבטחה. השירותי מותאם כדי לעמוד בצרכים של התעשיות המרכזיות.

יועץ אישי – יועץ אבטחת מידע אישי אישי שנבנה על ניסיון מעמיק לרוחב מגוון תעשיות

ניהול סיכונים – הגברת השקיפות אל סיכונים חיוניים

יעילות וחסכון – מציע דרך יעילה וחסכונית לעמידה ברגולציה

פתרון מקיף – פתרונות ייעודיים ומותאמים המספקים תמיכה הוליסטית בעמידה ברגולציה

 תובנות מעשיות – הפתרון מספק המלצות מעשיות לתפעול האבטחה הארגונית.

שומר הסף – יוצר הסף לאבטחת מידע ארגונית

פלטפורמת Netwrix מסייע לעמידה ברגולציה עם פחות מאמץ והוצאות

עמידה ברגולציה היא תמיד חוויה כואבת. המורכבות ההולכת וגדלה של תשתית ה- IT מקשה לדעת האם הבקרים הפנימיים שלך פועלים, וכל ביקרות נוספת מכריחה אותך להשקיע שבועות ולעיתיםם חודשים באיסוף העדויות שדורשים ממך. תוכנת העמידה ברגולציה של Netwrix מסייעת לך לפתור את האתגרים בדרכים הבאות:

לעבור ביקורות בניסיון הראשון
הטמעה ואימות של הבקרים הפנימיים לרוחב כל תשתית ה- IT, לפני שהביקורות דורשות זאת. 
 
הבטח חקירות אבטחה יעילות
חקור אירועים שהתרחשו בעבר הרחוק, באמצעות שמירת תיעוד בקרה מלא באחסון חסכוני.
 
חתוך זמני הכנה לביקורות ב- 85%
באמצעות דוחות מוכנים מראש המספקים עדות מוצקרה לעמידה ברגולציה בשפה קריאה לאנשים.

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם