כעת ניתן להטמיע את הקישוריות מרחוק של TeamViewer בכל גרסאות התוכנה של Jira, כולל Jira Core ו- Jira Service Desk
TeamViewer, מובילה גלובלית בפתרונות קישוריות מרחוק, הכריזה על עדכון לאינטגרציה עם פלטפורמת Atlassian כדי לתמוך בגרסאות המקומיות ובענן של Jira Software, Jira Core ו- Jira Service Desk.
האינטגרציה של TeamViewer מספקת תקשורת נרחבת והרחבה של יכולות שיתוף פעולה עבור משמשתמי Jira. בין אם מדבור בצוות מהנדסים העובד יחדיו על מוצר חד או כל צוות פרויקטים אחר, TeamViewer מספק את היכולת של חברי צוות לתקשר אחד עם השני, בזמן אמת, דרך צ'אט, שיחות וידאו, שיתוף מסך או בשליטה מרחוק מלאה. משתמשים נדרשים רק לחבר את חשבונות TeamViewerו- Jira שלהם כדי לאפשר את היכולות האלה.
"Jira של Atlassian היא מערכת עוצמתית ביותר לניהול פרויקטים ושירותים", אמר אלפרדו פטרון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב- TeamViewer. "הוספת יכולות הגישה, השיתופיות והשליטה של Teamviewer רק מעצימה את יכולת פתרון הבעיות והיצירתיות של המשתמשים. אנו נרגשים לחבור ל- Atlassian כדי להעניק למשתמשי Jira יותר אפשרויות בכל הנוגע למציאת פתרונות לאתגרים עסקיים במהירות גדולה יותר".
גורמים המשתפים פעולה במשימה, פרויקט או תקלה אצל לקוח, זוכים כעת לדרכים חדשות כדי לתקשר בזמן אמת. עבודה משותפת על משימה הופכת לפשוטה ומהירה יותר עם היכולת להפעיל צ'אט, שיחה או שליטה מרחוק בלחיצת כפתור.
האינטגרציה עם TeamViewer מרחיבה את Jira כשהיא מספקת לחברי צוות ונציגי תמיכה מרחוק את היכולת לקתשר אחד עם השני ועם לקוחות באופן א-סינכרוני דרך תקשורת שליטה מרחוק. ניתן לשלוח את ההזמנה לשליטה מרחוק גם דרך דואר אלקטרוני. הדבר מפשט מאוד תהליכי תמיכה ומוביל לפתרון בעיות מהיר יותר.