למה מנהלי IT מתלהבים מ- F-Secure ?

עוצמה כמו של F-Secure יכולה להתפתח רק במקום קר וקשוח כמו פינלנד. במדינה שהביאה לנו את נוקיה, צמח לאורך 20 השנים האחרונות פתרון אבטחת המידע השלם והחזק ביותר בשוק. קראו על העוצמה השקטה של F-Secure שמעניק לארגונים שקט נפשי.

כל מי שמתנסה בעבודה עם F-Secure מתלהב ממנה. הדברים שמבדלים את F-Secure אל מול חברות אבטחת מידע אחרות באים לידי ביטוי בכל צד של הפתרון – החל מהאנשים המיוחדים שמאחורי הטכנולוגיה ועד המאפיינים המקיפים שמאפשרים לחסום את האיומים המתקדמים ביותר.

להלן 9 סיבות שהופכות את F-Secure ל- Cyber Strong אמיתי:

  1. איכות פינית:
    המוניטין של חברות פיניות מדבר בעד עצמו, והוא בא לידי ביטוי בכל נקודת ממשק עם F-Secure. האמינות והשקיפות של החברה נמצאות צעד לפני המתחרים ממזרח וממערב. וכל מי שפוגש אנשי המחקר, הפיתוח והיועצים של החברה שמפתחת אבטחת מידע כבר יותר מ- 20 שנים, יודע לספר שמדובר באיכות כח האדם מרשימה.

  2. הפתרון שמקיף את כל הארגון:
    F-Secure בנתה פתרון מלא מלמטה ומעלה, כך שהכל עובד בצורה אחידה וללא בעיות – בכל מכשיר ובכל שרת.

  3. פתרון EDR – זיהוי ותגובה:
    רשת החיישנים של פתרון ה- EDR מספקת מבט מקיף לגבי מצב האבטחה ומעניקה יכולת תגובה מיידית ואוטומטית להתקפות – כולל בידוד של מארח, חיסול תהליכים וחסימת אפליקציות, בלחיצת כפתור. עם הממשק הויזואלי היעיל ביותר בשוק, שנתמך על ידי יכולות לימוד מכונה ואנליטיקה לזיהוי חריגות ברשת, מנהלי IT לא מאמינים שהם עבדו אחרת עד היום. כפתור נוסף בממשק הניהול המרכזי מאפשר להקפיץ את צוות התגובה של F-Secure.

  4. ניהול פגיעויות – RADAR
    פתרון F-Secure Radar מאפשר לזהות ולנהל איומים פנימיים וחיצוניים, לנהל סיכונים, ולעמוד ברגולציה קיימת ועתידית. הוא מעניק שקיפות אל עולם ה- Shadow IT כדי לקבל מיפוי מלא ואמיתי של מישור ההתקפה.

  5. פורטל ניהול מלאידידותי וללא צורך בשרת
    פורטל אחד להפעלה, ניהול וניטור, יחד עם ניהול עדכונים אוטומטי. כל זאת ללא צורך בחומרת שרת.

  6. הגנת נקודות קצהעם תעודות
    זוכה 6 פעמים בתואר הגנת השנה של AV-TEST! לרשימת כל הפרסים.

  7. הגנה למכשירי iOS ואנדרואיד
    כולל אבטחת Wi-Fi, הגנה פרואקטיבית לאפליקציות רשת, ממשק ל- RMM ועוד.

  8. הגנה על שרתים:
    הגנה ייעודית לשרתי Exchange, SharePoint ו- Citrix, עם ניהול עדכונים אוטומטי, פיירוול בניהול מרכזי ואפשרות לשליטה באפליקציות. עדכוני התוכנה נעשים ללא הפרעה לפעילות.

  9. גם המחיר Strong
    הגנת ה- Cyber Strong שמעניקה F-Secure מגיעה במחיר המשתלם ביותר בהשוואה לכל המתחרים.

 

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם