Tenable משיקה פתרון להגנה על Active Directory בעקבות רכישת Alsid

בעקבות הרכישה של חברת Alsid, Tenable הוסיפה יכולות ההגנה חזקות על Active Directory. הרכישה בוצעה כחלק מהחזון של Tenable לסייע לארגונים לאתר, להבין ולמזער סיכוני סייבר לרוחב כל מישור התקיפה. כעת, בעקבות הרכישה הכריזה Tenable על Tenable.ad – פתרון הממנף את הטכנולוגיה של Alsid לאבטחת סביבת Active Directory, המשבש את ערוצי התקיפה השכיחים ביותר, כולל אלה הנמצאים בשימוש במתווה של מתקפות מתקדמות וכן במסגרת ניסיונות פריצה נפוצים.

Active Directory משמש כ- 90 אחוז מארגוני ה- Fortune 1000 כשיטה המרכזית לאימות ומתן הרשאות (על פי פרוסט אנד סאליבן). התפוצה של המערכת, הופכת את Active Directory לערוץ תקיפה מועדף על גורמים עוינים אשר מנצלים שגיאות בהגדרת המערכת כדי בצע תנועה רוחבית בין מערכות וכדי להשיג הרשאות גבוהות יותר. ה- Active Driectory משחק תפקיד קריטי  בניהול Single Sign On וברמת הגישה שמשתמשים מקבלים לאחר שעברו אימות. הסיכון כיום גבוה מאי פעם, כאשר אנשים רבים כל כך עובדים מרחוק ולעיתים קרובות משתמשים במכשירים אישיים כדי להתחבר למערכות ארגוניות.

"Active Directory מהווה מטרה נפוצה, ולעיתים קרובות הוא הדבר הראשון שהתוקפים יחפשו לאחר שהשיגו גישה. הבנת מצב האבטחה של ה- Active Directory הוא חלק אסטרטגי חשוב בניהול פגיעויות, והוא חיוני לניהול הסיכונים שלך, במיוחד בסביבות ענן וענן היברידי", אמר עמית יורן, יו"ר ומנכ"ל, Tenable. "אנו מביאים את Tenable.ad ללקוחותינו כדי שנוכל לסייע להם להתמקד באתגרי האבטחה בעלי הסיכון הגבוה ביותר לעסקים שלהם".

פתרונות ניהול הפגיעויות, מבוססי הסיכון, של Tenable מאפשרים לארגונים לחזות אילו פגיעויות תוקף יוכל לנצל כדי להשיג גישה ראשונית לארגון. מנקודה זו, Tenable.ad מאפשר למשתמשים לזהות ולתקן חולשות קיימות, ולזהות התקפות בזמן אמת, ללא צורך להפעיל סוכנים או להשתמש בחשבונות עם הרשאות נרחבות (privileged accounts). Tenable.ad היא תוכנה כשירות (SaaS) עם אפשרות להפעלה מקומית.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם