כך ALTARO עזרה לי לחסוך 86% בנפח האחסון

בשנים האחרונות, תעשיית תוכנות הגיבוי עברה תהליך של התחדשות. אפליקציות גיבוי הפכו לעשירות במאפיינים יותר מאי פעם. מרגש לראות את כל החדשנות הזו מגיעה לשוק.

בסקירה של ALTARO 7.6 באתר TechGenix זוכה הפתרון לשבחים רבים על היכולות המתקדמות שלה, ובמיוחד על יכולות הדה דופליקציה והממשק.

התקנה

בסקירה מצוין כי ההתקנה נעשה ללא שום מאמץ:

"על אף שחיבור מערכת ניהול למופע של תוכנה אמור להיות דבר פשוט מאוד, סקרתי מספר מוצרים במהלך השנים האחרונות שלא הצליחו לבצע חיבור ראשוני, ודרשו ממני לחפש סיסמת ברירת מחדל או לשנות הגדרות כדי לבצע את החיבור. קונסולת הניהול של Altaro VM Backup התחברה מידית ובניסיון הראשון – כך תוכנה צריכה לעבוד".

תהליך ההתקנה מורכב משלושה שלבים – הוספת המכונה הוירטואלית לגיבוי, בחירת מיקום האחסון, ויצירת הגיבוי הראשון.

"אני מעריך את העובדה כי Altaro כללה מנגנון לבדיקת קישוריות המארח לפני תהליך האתחול. זאת במקום לגרום לי לחכות עד שאני מריץ את הגיבוי כדי לגלות אם הגדרתי את הקישוריות כראוי", הוסיף הסוקר.

מאפיינים חדשים

Altaro VM Backup מכיל מאפיינים רבים, והמשמעותי ביותר הוא כנראה היכולת לעבור מ"גיבוי לילי" להגנה רציפה (CDP). הדבר מאפשר ל- RPO להתקצר למספר דקות בודדות (יכולת זמינה ל- Hyper-V).

"בנוסף, Altaro שיפרה את הפתרון באמצעות אפשרות להפעלה של מספר גיבויים מקבילים על מכונה וירטואלית. יכולת זו חשובה במיוחד עבור ארגונים העוברים בהדרגה לענן, או אשר משתמשים בהגנת נתונים מבוססת ענן. המשמעות היא שאין צורך להשעות את פעילות הגיבוי כאשרנוצר עותק מרוחק", נכתב בסקירה.

Altaro גם הציגה מספר יכולות נוספות, כגון אחזור מיידי (הנקרא Boot From Backup), היכולת לגבות ל- Azure, ויכולות דה דופליקציה ב- inline.רשימת המאפיינים המלאה מוצגת כאן 

דה דופליקציה

"החלטתי לראות כמה מקום הדה דופליקציה והכיווץ יכולים לחסוך בנפח האחסון", נכתב בסקירה. "יצרתי גיבוי מ- 13 מכונות וירטואליות רנדומליות. כאשר התהליך הושלם, לוח הבקרה של VM Backup הראה כי מנוע הכיווץ והדה דופליצקיה הפחית את נפח הגיבוי ב- 86%".

על הפילוח המוצג בכתבה, הנתונים מראים כי המכונה הוירטואלית הראשונה מכיל 16 גיגה של נתונים, אבל תופסת רק 2.21 גיגה בגיבוי – הפחתה של כ- 87% בנפח הנתונים.

סיכום

המוצר זכה לציון של 4.9 מתוך 5. על פי הסוקר הסיבה המרכזית לציון הגבוה היא הממשק.

"בעולם מלא באפליקציות גיבוי מורכבות, נחמד לקבל ממשק ידידותי. חשוב מכך, אני באמת אוהב את המאמץ הנוסף ש- Altaro הכניסה לממשק כדי להפוך את החיים של הלקוחות שלה למעט יותר קלים. דברים כגון בדיקת הקישוריות, כלי לשחרור מקום בדיסק, והיכולת להוסיף מקורות לאחזור תוך כדי תנועה".

התמחור של ALTARO מגי בשתי חבילות – עד 5 מכונות וירטואליות למארח ובחבילת Unlimited שמציע מחיר ללא תחרות.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם