בחירה בפתרון Patch Management המתאים לארגונים קטנים ובינוניים

עבור חברות בגודל קטן או בינוני אוטומציה של פעילות יומיומית היא חיונית כדי לאפשר לחברה לצמוח ולשמור על רווחיות.

אפילו בארגונים גדולים, בהם ישנם צוותי IT קטנים ועסוקים, ניהול איומים פרו אקטיבי נותר לעיתים קרובות בעדיפות נמוכה. כאן נכנס לפעולה ניהול של עדכונים ופרצות. תוסיף לכך ניתוח רשת עמוק והערכת סיכונים, ואתה מתחיל לדבר על ערך גבוה מאוד לארגון.

אם אתה מקבל את שירותי ה- IT שלך באאוטסורסינג, השקעה בסריקת פרצות אוטומטית בניהול הרשת שלך יכולה לספק חסכון משמעותי תוך ימים ספורים. אבל אתה לא צריך להסתכל רק על העלות של תמיכת ה- IT. העלות הגדולה שיש לשקול היא כאשר הפתרון הקיים שלך מחמיץ משהו חשוב. מחקר של מכון פונמון העריך את שהעלות לעסקים 214 דולר עבור כל רשומה שדלפה. דמיין כעת מה העלות אם ידלפו אלפי רשומות במערכת שלך. הוסף לכך את ההשפעה על מוניטין, אובדן עסקים ועלויות משפטיות, וקל לראות את הערך שמתקבל מסריקת פרצות אוטומטית.

שילוב עם מערך אבטחה מקיף לניהול פרצות, יוצר לארגון את היכולת לבצע ביקורת מלאה של כל הרשת, כדי לדעת בדיוק מה אתה מקבל. זיהוי סיכונים אפשריים ועדכון מכונות במהירות וביעילות. אין צורך בצוות תמיכה ייעודי לחומרה, והכל יתבצע באופן אוטומטי. פתרון העדכון האוטומטי המתאים פועל ביועץ אבטחה וירטואלי, ותמיד מחפש אחר פרצות ועין פקוחה כי הדברים פועלים כמו שצריך.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם