סיפור לקוח Ingenie

PRTG הוא הרבה יותר מכלי ניטור - הוא פתרון המעניק לך שליטה ויכולת חיזוי

חברת inGenie שמה לה למטרה לסייע לארגונים להתמודד עם ניהול אחת מהתשתיות החיוניות ביותר לכל ארגון וביחוד בימי הקורונה –
תשתית התקשורת, באמצעות מודל ייחודי של השכרת תשתיות.

כאשר inGenie מביאה ללקוחותיה את הידע, הציוד והארכיטקטורות החדשניות והעדכניות ביותר, ארגונים יכולים ליהנות ממגוון יתרונות, ובראשון תשתית אמינה יותר – ללא שיבושים, האטות וניתוקים.
כמו כן מודל ההשכרה מאפשר להימנע מהשקעה ראשונית גדולה ומאפשר לקבל פתרון מהיר ומקצועי. לא פחות חשוב מכך,  inGenie מוסיפה מכפיל כח לאנשי ה IT ומאפשרת להם ניהול נכון ושקט של עסקי הליבה בארגון.

כחלק בלתי נפרד מהמודל החדשני שמציעה inGenie ללקוחותיה וכדי להבטיח רמת שירות אופטימלית ורציפות עסקית ב- inGenie מנטרים 24X7 בצורה מאובטחת את מערכות התקשורת של לקוחותיה באמצעות פתרון PRTG המקיף של Paessler.

על מסך גדול במרכז השירות של inGenie מופיעים המחוונים המוכרים של מערכת ה PRTG אשר מציגים באונליין את מצב מערכות התקשורת של כלל לקוחות החברה, בחלוקה לסוגי הציוד השונים בכל מקום בו הן פועלות. כאשר אחד השעונים עובר למצב אדום, צוות התמיכה של inGenie, אשר פועל עם תודעה של סיירת קרבית, נכנס לפעולה כדי לדאוג לרציפות העבודה אצל הלקוח.

ניטור של כל רכיבי התקשורת

"מאחר והרעיון של המודל הוא לקחת אחריות על כל רכיבי התקשורת מקצה לקצה , אנחנו מנטרים את כל הרכיבים בארגון –  מתגים, ראוטרים, נקודות גישה אלחוטיות ופיירוולים. למעשה, עם PRTG אנחנו יכולים לנטר גם טמפרטורה בחדר שרתים, וכל רכיב נוסף שהלקוח זקוק לנטר אותו – "כל רכיב שפועל על בסיס פרוטוקול SNMP", אומרת עדי וינר, מנהלת המכירות בחברת inGenie.

ניטור PRTG מספק תמונת מצב מדויקת לצוות  Inginieעבור כל רכיב שפרוס בשטח, כאשר הלקוח מחובר במקביל בקליינט PRTG יעודי לרכיבי התקשורת שלו ומקבל תמונה זהה לזו של Inginie  לרבות ניצולת של רוחב פס, פיקים ותקלות שותפות.

"בעולם בו יותר מערכות יוצאות מניהול ישיר של הלקוח, כגון מערכות ענן,  ניטור PRTG מחזיר את השליטה לידי המנמ"ר. הוא מאפשר לו לדעת באונליין את מצב התקשורת בארגון ולהבין האם הפעילות היא מיטבית, כאשר את הטיפול הטכני הוא כבר יכול להשאיר לנו", מוסיפה וינר.

PRTG מאפשר פרו-אקטיביות

וינר אומרת כי PRTG עבור Inginie זה יותר מפתרון: "זה תפיסה ורעיון כוללים של ניטור על מנת לספק רמת שירות אופטימלית ללקוח. ה- PRTG מציג תמונת מצב תקשורת עכשיוית כאשר אנחנו יודעים גם לקחת את זה לשלב הבא ליצירת פתרון פרו-אקטיבי בעזרת מערכות אוטומציה,  לדוגמא, כאשר  נרצה לבצע עדכון ל- 100 נתבים הפרוסים באתרי הלקוחות, אין צורך לבצע זאת אחד אחד באופן ידני, אלא באוטומציה שנבנתה והלקוח מקבל עידכון חיווי לאחר ביצוע" 

בנוסף, השלב הבא אליו מכוונת inGenie הוא עולם של זיהוי תבניות "התנהגות תקשורת". תבניות שחוזרות על עצמן אצל לקוחות עם מערכות דומות יוצרות סט של אוטומציות ודרכי פעולה שמאפשרות שירות מהיר יותר וזיהוי נכון. אם יש ירידה בתעבורה בנקודה מסוימת אצל לקוח, אז אפשר להדליק מצב צהוב. אבל אם יש ירידה בתעבורה אצל מספר לקוחות עם מכשור דומה, אז אנחנו כבר עוברים למצב אדום ומגיבים בהתאם. הידע הזה מאפשר לנו להיות אקטיביים בשירות ובתמיכה ולזהות בעיות לפני שהן הופכות לתקלות.

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם