קבוצת מולטיפוינט הופכת לחברת הפצה גלובלית

מולטיפוינט הכריזה על שותפות אסטרטגית עם חברת ההפצה האירופאית INGECOM ועל הקמת סניף חדש בדובאי

Multipoint Group, מפיצה של פתרונות לאסטרטגיית Cyber Strong, ו- Ingecom, מפיצה (VAD), המתמחה באבטחת סייבר ופתרונות מודיעיין סייבר, חתמו על שותפות אסטרטגית במטרה להרחיב את היקף הפעילות שלהן המקיף כיום 9 מדינות עם כיסוי של רוב אזור המזרח התיכון, כולל פורטוגל, ספרד, איטליה, מלטה, קפריסין, יוון ורומניה, וכן את ישראל ואיחוד האמירויות. כל המדינות הן כאלו המציגות שיעורי צמיחה גבוהים בתחומי אבטחת הסייבר. תאוצה בביקושים נרשמה במיוחד כתוצאה ממגיפת COVID-19 שחשפה ארגונים מכל הסוגים בפני סיכונים חדשים.

השותפות האסטרטגית והגלובלית תאפשר לחברות ליהנות מסינרגיה בתחומי המכירות והתמיכה, עם כיסוי של 9 שפות, וכן סינגרגיה בלוגיסטיקה ושיווק. הסינרגיה החדשה תספק יתרונות לשתי החברות וגם לספקים ואינטגרטורים שיהנו מהזדמנויות עסקיות חדשות, וללקוחות בינלאומיים שיהנו מפתרונות מתקדמים ומהתמיכה האיכותית שמסופקת כעת בפריסה גלובלית רחבה.

השותפות האסטרטגית מגיעה בהמשך להכרזה של קבוצת Multipoint על פתיחת סניף חדש לאזור המזרח התיכון. הסניף, אשר יפעל מבניין "מרכז הסחר העולמי" בדובאי, ירכז את פעילות המכירות וערוצי ההפצה לאזור המזרח התיכון, ויקדם פתרונות אבטחת סייבר וניהול IT. במסגרת הפעילות יקודמו פתרונות גילוי וניטור, ניהול ואוטומציה ואבטחת מידע, אשר מרכיבים את אסטרטגיית ה- Cyber Strong שארגונים זקוקים לה כיום כדי להתמודד עם איומים מתקדמים. Multipoint תחל לקדם באזור המזרח התיכון גם פתרונות לחיזוק יכולות ההגנה של ספקי שירותים על לקוחותיהן, וךיצירת תזרימי הכנסות חדשים.

Ingecom היא חברה ספרדית שהוקמה לפני 24 שנים, מפיצה פתרונות מ- 25 ספקים, ואשר נמצאת בחיפוש מתמיד אחר טכנולוגיית הסייבר הבאה. יש לה צוות של 36 אנשים, והיא כרגע פועלת בספרד, איטליה, פורטוגל, ובמהלך השנה מתכננת להתפרס לטריטוריות חדשות.

Multipoint Group, אשר נוסדה ב-2009, מפיצה מערך פתרונות של יותר מ- 20 ספקים. החברה פועלת כיום במלטה, יוון, קפריסין, רומניה, וישראל, וכן סניף באיחוד האמירויות עליו הכריזה מולטיפוינט לאחרונה.
יום גם מולטיפוינט וגם Ingecom מפיצות פתרונות של AT&T, ExtraHop, SealPath, Thycotic ו- Varonis. מעתה ספקים נוספים יוכלו ליהנו מהסינרגיה שנוצרה במסגרת השותפות האסטרטגית. בנוסף, הפעילות המורחבת תמשוך אליה שותפים גלובליים חדשים.


האסטרטגיה של של שתי החברות להוספת ספקים חדשים תהיה משותפת לשתי החברות, כך שכל הפתרונות יתבססו על חמישה יסודות, שהם הגורם האנושי, המכשיר, התשתית, האפליקציה והנתונים. כל מדינה תהיה חופשית להוסיף ספקים אשר יצטרפו לשותפות הגלובלית כדי להתאים לאסטרטגיה ולצרכי הסייבר המקומיים.
חוויאר מודובר, מנכ"ל Ingecom: "עבור Ingecom השותפות האסטרטגית עם קבוצת מולטיפוינט היא חדשות מצויינות, מאחר ושתי החברות מחזיקות בפילוסופיה דומה. כתוצאה מכך, שתי החברות תייצרנה סינרגיה שתפעל עבור ספקים ולקוחות. שותפות שכזו מאפשרת מאפשרת לספק צמיחה כלכלית וטכנולוגית טובה יותר, בעיקר אל מול איומי הסייבר אשר צומחים מיום ליום"

"בנוסף, המיקום של המשרדים הראשיים של מולטיפוינט מספקים לנו נגישות למרכז עולמי של טכנולוגיות סייבר, ומאפשר לנו להחליף ידע בין הצוותים – גם ברמה המסחרית וגם הטכנולוגית. בתוך זמן קצר, היתרונות של השותפות יגיעו אל הלקוחות והספקים שלנו, וגם אל הפעילות הפנימית של צוותי שתי החברות", ציין חוויאר.


ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט: "השותפות האסטרטגית עם Ingecom ממקמת את קבוצת מולטיפוינט בנקודת הובלה באזורים מרכזיים באירופה ובמזרח התיכון, בהם ישנה דרישה גבוהה לפתרונות אבטחת סייבר. אנו משוכנעים כי ההסכם עם Ingecom יחזקת את שתי החברות, לא רק מבחינת נוכחות בשווקים חדשים, אלא גם מבחינת העשרת הידע בכל תחומי הפעילות".

השותפות החדשה מייצרת שחקן מוביל בעולם הפצת פתרונות אבטחת המידע באזור המזרח התיכון.

 

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם