ניהול הפגיעויות (Vulnerability Management) של Qualys כולל כעת ניהול עדכונים של Ivanti

הפתרון הכולל מייעל תהליך של זיהוי ועדכון פגיעויות, מנקודת הקצה ועד למרכז הנתונים

Ivanti, החברה לזיהוי, ניהול אבטחה ושירות מענן לקצה, ו- Qualys, חלוצה באספקה של פתרונות אבטחה ועמידה ברגולציה מהענן, הכריזו על הרחבת השותפות ביניהן. השותפות החדשה מייצרת אינטגרציה בין טכנולוגיית ניהול העדכונים של Ivanti במסגרת פלטפורמת Qualys VMDR Vulnerability Management Detection Response. בשלב הבא של האינטגרציה לקוחות Qualys יוכלו להפעיל עדכונים עבור מערכות MacOS, וכן יותר מ- 70 אפליקציות למחשבי מק, ישירות מתוך Qualys VMDR.

השותפות בין Qualys ו- Ivanti מספקת אינטגרציה הדוקה יותר בין שתי המערכות, אשר מייצרת אוטומציה ומהירות בתהליכי תיקון פגיעויות (Vulnerability Remediation). כתוצאה מכך, לקוחות יוכלו לזהות פגיעויות במהירות, מנקודת הקצה ועד למרכז הנתונים, ולהפעיל עדכונים בדוקים עבור אפליקציות שונות. הכיסוי הקיים למיקרוסופט כולל עדכוני אבטחה ועדכונים רגילים עבור כל המוצרים הנתמכים, מערכות ההפעלה, והאפליקציות, כולל מיקרוסופט אופיס. קטלוג עדכוני התוכנה של Ivanti הוא אחד מהמקיפים בתעשייה, כשהוא מאבטח יותר מ- 180 מיליון נקודות קצה ברחבי העולם.

"השותפות המורחבת של Ivanti עם Qualys עומדת בבסיס המשימה שלנו לספק פתרונות אבטחה מקצה לקצה", אמר ניאקי נאייר, סגן נשיא Ivanti. "ההכרזה שלנו על פלטפורמת Ivanti Neurons מעצימה צוותי אבטחה עם יכולות אוטומציה מתקדמות, כדי לגלות, לתעדף ולתקן פגיעויות, וכדי לרפא נקודות קצה ומכשירי קצה".

"האינטגרציה המלאה בין Ivanti  ל- Qualys במסגרת VMDR לוקחת את אבטחת נקודות הקצה לרמה חדשה", אמר סודה טהקאד, נשיא וסמנכ"ל מוצרים, Qualys. "באמצעות הרחבת טכנולוגיית ניהול העדכונים של Ivanti ה- Qualys VMDR מנהלת כעת את כל התהליך של גילוי, תיעדוף וניהול עדכונים עבור פגיעויות חיוניות, בזמן אמת, לרוחב סביבות היברידיות – כול מכשירי MacOS. יותר מכך, היא מאפשרת לנו לגשר בין תהליכי IT ו- SecOps כדי לאבטח ולנהל ביעילות גבוהה יותר את כח העבודה המרוחק".

Qualys VMDR מספק אפליקציה מקיפה מבוססת ענן אשר מייצרת אוטומציה של תהליך ניהול הפגיעויות (Vulnerability Management) לרוחב נקודות קצה, סביבות ענן, קונטיינרים, OT ו- IoT. הפלטפורמה מאיצה משמעותית את היכולת לש ארגונים להגיב לאיומים ולמנוע פריצות. הפעלת האפליקציה מבוססת הענן היא קלה, כלכלית ומבוססת נכסים – דבר שהופך אותה לנוחה לרכישה.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם