פירמת עורכי הדין CMS אפשרה ל- 8,000 עובדים ברחבי העולם לעבוד באופן רציף ובביטחון מהבית באמצעות OneLogin

פירמת עורכי הדין CMS, שנוסדה ב- 1999, פועלת ברחבי העולם ומספקת שירות למגוון רחב של תעשיות. היא מדורגת בין 10 הפירמות הגדולות בעולם, כשהיא מחזיקה בפעילות ביותר מ- 40 מדינות עם 70 משרדים, בהם פועלים יותר מ- 4,500 עורכי דין.

כאשר וירוס הקורונה דרש מכולם לעבור לעבוד מהבית, ארגון ה- IT של החברה נדרש להבטיח גישה מרחוק לאפליקציות חיוניות, ו- OneLogin סיפקה את הפתרון.

גישה מאובטחת מרחוק לאפליקציות

CMS הפעילה את OneLogin כדי להחליף את אפליקציות ה- Single Sign On – SSO הקיימות שלה, אשר נדרשוצריכה לעבוד בתיאום עם פלטפורמות ניהול הזהויות שונות שהופעלו על ידי על ידי 17 חברות הבת של הקבוצה. בדומה לארגונים רבים שהתרחבו באופן אורגני בשנים האחרונות, CMS מצאה את עצמה עם מערך של אפליקציות נקודתיות שונות, שיצרו בעיות ככל שהפעילות התרחבה והפכה למורכבת יותר.

17 חברות הבת הנדרשו לעמוד בדרישות רגולציה מקומיות – כולל שימוש בספקי זיהוי עצמאיים – ועדיין להמשיך לפעול כחלק מהארגון הגלובלי. שילוב זה בין תשתית גלובלית למקומית, יחד עם אפליקציות נקודתיות, הקשתה על CMS להפעיל המבירות כלים ומוצרים חדשים.

עם OneLogin, פירמת CMS התגברה על האתגר, וגם על בעיות במהירות התגובה של אפליקציית ה- SSO, תחזוקה יקרה זמן של האפליקציה, וחוסר יכולת לתמוך בעובדים מחוץ למשרד. החברה גם הסירה סיכוני אבטחה שקשורים בצורך לעדכן באופן שוטף את האפליקציה.

מעבר חלק לעבודה מהבית

בעוד עובדי CMS עברו לעבודה מהבית, הם לא הרגישו שום שינוי בדרך בה הם ניגשו לאפליקציות החיוניות לעבודה שלהם: "חברות הבת שלנו המשיכו להשתמש בספקי הזיהוי המקומיים שלהם, אבל במקביל יכולנו להיות בטוחים כי מתבצעת גישה מאובטחת למשאבים המשותפים", הסבר הלדר סנטוס, סמנכ"ל מערכות מידע ב- CMS.

באמצעות OneLogin, העובדים יכולים לגשת באופן מאובטח לשירותים מרכזיים, תוך שמירה על תקנות ורגולציה. שירותים אלה כוללים את Office 365, JIRA ועוד.

"OneLogin מסייעת לנו להבטיח גישה מאובטחת וקלה למשאבים גלובליים, גם כאשר עובדים עברו לעבודה מהבית. לא יכולנו לאפשר זאת עם אפליקציות ה- SSO הרגילות שלנו”, הוסיף סנטוס.

נעים קדימה

כרגע, CMS מחזקת את החיבור בין OneLogin לספקי ניהול הזהויות המקומיים, כך שכל חברה תשתמש ב- Multi-Factor Authentication משלה כדי לגשת למשאבים הגלובליים.

"OneLogin תפעל כמתווך כך שתופיע למשתמשים כאילו הם ניגשים למשאב מקומי", מסביר סנטוס.

בעוד חלק מהפירמות תמכו בעבר בעבודה מהבית, וירוס הקורונה יצר הזדמנות לכל החברות כדי לחשיבה מחדש על מדיניות העבודה מהבית: "כעת פירמות מאמצות את קונספט המשרד הביתי, גם במדינות בהם זה לא עלה כאפשרות בעבר. אין ספק שזה הפך לנורמלי החדש, כך שאנו נוקטים בצעדים כדי לספק הדרכה וכלים לכך", מסכם סנטוס.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם