פורסקאוט חותמת הסכם עם מולטיפוינט ו- Ingecom לחיזוק נוכחותה באזור המזרח התיכון

פורסקאוט חתמה באמצע חודש יולי על הסכם לשיווק פתרונות באמצעות קבוצות Multipoint בישראל ופלסטין.

Forescout, המובילה באבטחת Enterprise of Things, חתמה בחודש יולי על הסכם הפצה עם קבוצות Multipoint, מפיץ בעל ערך מוסף המתמחה בפתרונות אבטחת מידע ואינטרנט, כדי להרחיב את המסחור של מוצריה בישראל, וכן בפלסטין השכנה. יש לציין, כי ל- Forescout כבר ישנה נוכחות בישראל, מאחר והחברה נוסדה במדינה בשנת 2,000 ומאז מפיצה את הטכנולוגיה שלה באזור הגיאוגרפי.

ההסכם שנחתם לאחרונה הוא רק צעד ראשון בדרך לחיזוק העמדה של פורסקאוט באזור המזרח התיכון כולו הודות לשותפות האסטרטגית בין קבוצת Multipoint ו- Ingecom, מפיצה של פתרונות אבטחת סייבר ומודיעין סייבר. פורסקאוט תהנה מהעוצמה שמייצר השילוב בין שני המפיצים לקידום מכירות בכל האזור הגיאוגרפי אותו השניים מכסים. 

Ingecom משווקת את פתרונות Forescout מאז שנת 2010 בספרד, ולאחר מכן גם באיטליה ופורטוגל. כעת, הודות לשותפות עם קבוצת מולטיפוינט, Forescout תזכה לכיסוי נרחב יותר, ומסינרגיה שתאפשר לה לפתח אסטרטגית ערוצי הפצה מאוחדת, דרך מנגנון אחד, במדינות שונות בהן יש למפיצים נוכחות. 

ג'ורג' הרמוסילו, מנהל אזור אירופה-בלקן-ישראל בפורסקאוט, מציין כי: "הפילוסופיה ומודל ערוצי ההפצה שלנו מתאימים בדיוק למאפייני הפעילות של קבוצת מולטיפוינט, עם הניסיון וההיכרות שלה עם השוק, היכולות הטכנולוגיות והשאיפה שלה לפיתוח עסקי. הסכם זה, בשילוב השותפות בין מולטיפוינט ו- Ingecom, מוסיף גמישות רבה ליכולת ההתרחבות במסגרת האסטרטגיה העסקית שלנו".

ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת Multipoint ציין כי: "Forescout מציבה את הרף ל- VISIBILITY & CONTROL של מכשירים ברשתות IT ו- OT. אנו שמחים מאוד להתחיל לעבוד עם פורסקאוט בישראל ובפלסטין. בנוסף, הודות לשותפות האסטרטגית שלנו עם Ingecom, אנו נערכים לקראת הצעד הבא,  שיספק למובילת השוק כיסוי נרחב בכל המדינות בהן יש לנו נוכחות".

הודות להסכם הזה, שנחתם בין קבוצת Multipoint ו- Ingecom בתחילת השנה, שני המפיצים הרחיבו את שוק ההפצה שלהם כדי לספק כיסוי של תשעה מדינות שרובן לאורך חופי הים התיכון, כולל פורטוגל, ספרד, איטליה, מלטה, יוון, קפריסין ורומניה, לצד ישראל ואיחוד האמירויות.

פורסקאוט אינה היצרן היחיד שנהנה מהיתרונות של השותפות האסטרטגית הזו. בסוף חודש ינואר השנה, SealPath הצטרפה להסכם, והרחיבה את מערך ההפצה שלה באמצעות קבוצת Multipoint מישראל אל כל יתר המדינות בהן יש נוכחות למפיצים. שתי החברות תמשכנה להרחיב את רשימת הספקים אשר יצטרפו להסכם האסטרטגי, תוך איחוד מערכי הפורטפוליו של שני המפיצים. כרגע, שני המפיצים חולקים מערך של 11 פתרונות הכוללים את AlienVault (כיום חלק מ- AT&T Security), ExtraHop, Forescout, Garland Technology, Kela, ReSec, SealPath, Thycotic, Yubico ו- Zimperium. 

לפשט את הסיכון

הטכנולוגיה של פורסקאוט מתמקדת בהגנה אקטיבית על ה- Enterprise of Things, באמצעות זיהוי, סגמנטציה ואכיפת מדיניות של כל אחד מהמכשירים אשר מתחברים לרשת הארגונית. פורסקאוט מספקת פלטפורמה ארגונית המופעלת בהיקף נרחב כדי לספק ניטור רשתות IT ו- OT מתוך לוח בקרה יחיד, ללא צורך בהתקנת יישומי סוכן. בנוסף, היא מספקת מודיעין לגבי מכשירים מחוברים, המאפשרת לארגונים בכל תעשייה לסווג סיכונים, לזהות חריגות ולטפל במהירות באיומי סייבר, ללא הפרעה לנכסים עסקיים חיוניים. 

עם יותר מ- 20 שנות ניסיון, פורסקאוט הגנה על ה- Enterprise of Things של יותר מ- 4,000 חברות ורשויות ממשלתיות, ביותר מ- 90 מדינות, כשהיא ממזערת ביעילות את הסיכון הנובע ממכשירים המחוברים לרשת.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם