עבדאללה איברהים מונה לתפקיד מנהל המזרח התיכון ב- Multipoint Group

קבוצת Multipoint, המובילה את אסטרטגיית Cyber Strong בניהול IT, הכריזה על פתיחת סניף חדש לאזור המזרח התיכון.

קבוצת Multipoint, המובילה את אסטרטגיית Cyber Strong בניהול IT, הכריזה על פתיחת סניף חדש לאזור המזרח התיכון. הסניף, אשר יפעל מבניין "מרכז הסחר העולמי" בדובאי, ירכז את פעילות המכירות וערוצי ההפצה לאזור המזרח התיכון, ויקדם פתרונות אבטחת סייבר וניהול IT. במסגרת הפעילות יקודמו פתרונות גילוי וניטור, ניהול ואוטומציה ואבטחת מידע, אשר מרכיבים את אסטרטגיית ה- Cyber Strong שארגונים זקוקים לה כיום כדי להתמודד עם איומים מתקדמים. Multipoint תחל לקדם באזור המזרח התיכון גם פתרונות לחיזוק יכולות ההגנה של ספקי שירותים על לקוחותיהן, וךיצירת תזרימי הכנסות חדשים.

אזור המזרח התיכון מרחיב את הפעילות הקיימת של קבוצת מולטיפוינט בישראל, יוון קפריסין רומניה ומדינות הבלקן. באמצעות מרכז התמיכה והידע הנמצא בישראל וביוון, Multipoint תספק תמיכה מתקדמת ללקוחותיה. בין הפתרונות שיופצו על ידי מולטיפוינט באזור המזרח התיכון Tenable,NETWRIX , Security AT&T, ONELOGIN  ו-FIREMON . כל הפתרונות מופיעים באתר החברה לאזור המזרח התיכון: www.multipoint-me.com.

"מדובר בתקופה מרגשת של שינויים משמעותיים במרחב הגיאוגרפי שלנו, וכמו תמיד נערכנו במהירות כדי להוביל את יצירת המארג החדש של שיתופי פעולה באזור. עם הידע והניסיון שצברנו, אנו נמצאים בעמדה מצוינת לקדם את אסטרטגיית ה- Cyber Strong לכל ארגון, בכל מקום", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט.

כחלק ממהלך ההתרחבות, הכריזה Multipoint על מינוי עבדאללה איברהים, 36, לתפקיד מנהל אזור המזרח התיכון. איברהים מביא עימו 9 שנות ניסיון בשיווק ומכירות של פתרונות IT מתקדמים. בתפקיד האחרון שימש כמנהל שותפים ולקוחות ב- HPE, והיה אחראי לפיתוח הקשרים העסקיים והחדירה לשוק של מגוון פתרונות טכנולוגיה. במסגרת תפקידו ניהול קשרים עם ארגונים גדולים בתחומים מגוונים, כולל ארגוני טלקום, בנקים, גופי אקדמיה וגופים ממשלתיים.

"אנו מברכים על הצטרפותו של עבדאללה לקבוצת מולטיפוינט, כשהוא מביא עימו את הניסיון והכישורים נרחבים לצד מוטיביצה גבוהה להוביל את מולטיפוינט להתרחבות באזור הפעילות החדש", אמר רסניק. "אנו נמצאים בימים אלה במהלכו של מאמץ מרוכז לחתימה על הסכמים חדשים ומרגשים, בקרוב נוכל כבר לעדכן על התקדמות משמעותית בפעילות באזור".

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם