סיפור לקוח: סגמנט (Segment) בחרה ב- PRTG לניטור תשתיות

הטמעה מהירה, ניטור של כל שכבות התשתית, ודאשבורד עם נתוני זמן אמת, הפכו את PRTG לפתרון העונה על כל הדרישות של חברת הפיתוח המובילה סגמנט. 

חברת הפיתוח סגמנט מתמחה בפיתוח פורטלי ספקים ופורטלי לקוחות, מערכות EDI, וחשבוניות דיגיטליות., ובין לקוחותיה חברות קמעונאות וסחר המובילות בישראל ובעולם.

חן שחם,  CTO החברה, חיפש פתרון שיאפשר ניטור יעיל של תשתיות ומערכות המחשוב שמהוות בסיס חיוני לאספקת המוצרים ללקוחות. 

"אני לא מאמין שיש מוצר אחד שנותן את הפתרונות להכל. אני מאמין בשילוב של פתרונות"

"חיפשתי במשך כמה שבועות את המוצר המתאים לניטור רכיבי התקשורת. ידעתי ש PRTG קיים, אבל לא נתתי לו צ'אנס", מספר שחם, שתוך זמן קצר גילה את היתרונות של PRTG, הנובעים בין היתר מקלות ההפעלה שלו. 

"ההטמעה הייתה חלקה. במשך 3 ימים למדתי את המוצר ונהייתי אלוף", אומר שחם. "כמי שהוא גם איש סיסטם, אני משתמש בפתרון לא רק לניטור שכבות התקשורת 3+4, אלא גם  לניטור שכבות 6+7  כדוגמאת Services, אפליקציות, אתרים, קונטיינרים וביצועי חומרה.  בנוסף – PRTG מציע שירותי SysLog כך שזה סוגר לי עוד פינה.

מעבר לניטור הבסיסי ,PRTG מציע מגוון רחב ומגוון של סנסורים ובאמצעות  ממשקי ה- API  האינטואיטיביים של אפליקציית ה- PRTG,  אנחנו מביאים בזמן אמת נתוני JSON ו גרפים  מה- PRTG אל המערכות התפעוליות של סגמנט, כך שאנשי- DEVOPS יכולים לראות בכל רגע ובמבט אחד, את מצב העומסים והפעילות של רוב רכיבי המערכת ומדדים נוספים.

"רכשנו חבילה של 500 סנסורים אבל אנחנו כבר ממש משתמשים בכולם, ומתכננים להרחיב את השימוש", מסכם שחם. "לא תיארתי לעצמי שיש כזה מוצר, וגם המחיר טוב מאוד ביחס למוצרים המתחרים".

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם