ניטור Office 365 עם חיישנים של PRTG

החיישנים החדשים של PRTG לניטור Microsoft 365 (בעבר Office 365) מספקים לך מבט ישיר למצב שירותי הענן הנפוצים

החיישנים החדשים של PRTG לניטור Microsoft 365 (בעבר Office 365) מספקים לך מבט ישיר למצב שירותי הענן הנפוצים

חיישן המצב של Microsoft 365

חיישן הבסיס ל- Microsoft 365 מופיע ללא התוספת Advanced בשמו. המטרה שלו, כפי שהשם מרמז, היא לספק מבט מהיר לפעילות של שירותי Microsoft 365.

בצילום המסך לעיל ניתן לראות כי החיישן מתריע כעת על מצב השירות, מכיוון שישנם 3 שירותים במצב "ירוד". בעת צילום המסך מיקרוסופט דיווחה על תקלות בשירות Exchange Online, Microsoft Teams ו- Microsoft 365. ניתן גם לראות במהירות מהי הזמינות הממוצעת שירותי Microsoft 365.

אם אתה אוסף את הנתונים לאורך תקופת זמן ארוכה, זוהי דרך מצוינת לתעד את הזמינות של השירות, לדוגמא לצורך דיווח ברמת סמנכ"ל IT.

בנוסף למבט המהיר שמתקבל, ניתן גם לצלו לתוך מצב השירותים השונים של Microsoft 365. תרחיש סביר לכך יהיה כך: המבט הכללי מציג לך ששירות SharePoint Online כרגע פעיל במצב ירוד, ואת רוצה לקבל פרטים נוספים על המיקום של השגיאות – וכאן בא לעזרתך החיישן המתקדם Microsoft 365 Service Status.

Microsoft 365 Service Status Advanced

חיישן הניטור המתקדם של PRTG מבקש ממך בעת הקמתו אילו שירותים אתה רוצה לנטר בפירוט. בנקודה זו PRTG יוצר חיישן נפרד לכל שירות שאתה מסמן.

לדוגמא, בחרנו את שירות SharePoint Online. ברגע שהתווסף, החיישן אוסף טווח רחב של נתונים אודות מצב השירות. ראה את צילום המסך להלן כדי לראות את הפרטים:

השעון הירוק מצביע באופן מיידי שהכל תקין כאן, וכי החיישנים הנפרדים לפי ערוצים זמינים כולם. ה- החיישן מציג לך ערכים שונים, ובמקרה של ירידה ברמת השירות מיד ניתן לראות מאיזה תת-אזור השגיאה מגיעה.

נתוני הערוצים שונה עבור כל שירות של Microsoft 365. ההמלצה היא להוסיף בשלב הראשון את כל שירותי Microsoft 365 כחיישנים ואז להחליט אילו חיישנים וערוצים חיוניים לצרכים שלך.

את כל המידע הרלוונטי אודות שני החיישנים ניתן למצוא במדריך המקצועי של PRTG.

לכל שאלה בנושא הפעלה והטמעה של PRTG, צוות מולטיפוינט זמין לענות ולסייע.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם