ניטור רשתות ומערכות

IT Monitoring and Management​

לזהות סימנים מקדימים לבעיות, לפני שהן מייצרות פגיעה בארגון

ניטור רשתות ומערכות

כל מי שנמצא בעמדת אחריות על תשתית IT צריך להתמודד עם דברים רבים, בנוסף לקידום יוזמות ופרויקטים, הוא גם צריך לדאוג שכל התשתית הקיימת פועלת בצורה חלקה ויעילה. בעיות בתשתית לא רק מייצרות חוסר נוחות לעובדים וגורמות לעומס של פניות על מחלקת ה- IT, אלא גם מייצרות בסופו של דבר פגיעה כספית בחברה.

ניטור רשתות ומערכות מספק למנהלי אבטחת מידע את היכולת לדעת מה קורה בכל נקודה בזמן עם המערכות שלהם – האם הן פעילות, האם הן פועלות בצורה מיטבית, והאם מתקבלים סימנים מקדימים לכך שמשהו עומד להשתבש. מעבר למתן היכולת להגיב במהירות לכל בעיה, ניטור גם מאפשר לזהות סימנים מקדימים לבעיות, לפני שהן מייצרות פגיעה בארגון.

מסקר גלובלי שקיימה PRTG לגבי אתגרים יומיומיים של מנהלי IT, עלו האתגרים הבאים שהם היו רוצים לנטר:

  • קישוריות רשת: ככל שיותר אפליקציות ותשתיות עוברות לענן, קישוריות רציפה הופכת לדרישה מרכזית לצורך תפעול עסקי חלק.

  • צווארי בקבוק ברוחב הפס: כל גישה לבסיס נתונים או לשרת קבצים דורשת רוחב פס, בעיקר כאשר נדרשים קבצים גדולים ותקשורת זמן אמת כגון VoIP. מנהלי IT חייבים להבטיח שרוחב הפס זמין לישומים החיוניים ביותר.

  • מקום אחסון בשרתים: בעיה שכל מנהלי IT נתקל בה, וחיישני ניטור לשרתים יכולים לספק תמונה מלאה לגבי מצב הדיסק, ולמנוע כשל עוד לפני שהדיסק מתמלא והשרת מפסיק לתפקד.

  • מערכות אבטחה: מי שומר על השומרים? מי מבטיח שמערך מצלמות האבטחה בארגון פעיל? מערך ניטור איכותי יכלול גם את המרכיב החשוב הזה.

  • בעיות בשרת התקשורת: ללא חיבור לאינטרנט, חלק גדול מהפעילות בארגון מודרני לא יכולה לפעול. עם ניטור מקצה לקצה של הרשת ניתן לדעת באופן מיידי כאשר מתרחש כשל, וגם להבין מהיכן הוא מגיע.

פתרונות ניטור רשת:

PRTG הוא פתרון ניטור, מבוסס חיישנים, שמנטר את הכל, אבל את הכל!

החל מחומרה מקומית, כולל שרתים, דיסקים, מעבדים, דרך סביבות וירטואליות, ועד לסביבות ענן – הוא מעניק שקט נפשי למנהל ה- IT כי מה שאמור לעבוד, באמת עובד, וברמת הביצועים הנדרשת. הפתרון מבוסס על רישוי לפי מספר החיישנים המופעל.

פתרון המשתלב בפתרון ניהול האירועים שלך כדי לספק אוטומציה בכל מקרה של פתיחת קריאה וכל התראה

NetBrain ממפה באופן דינאמי את הבעיה, ומספק מפה דינאמית של מצב הרשת. המפה מאפשרת להבין את היקף הבעיה, מסייעת לסקור ולהבין את מבנה הרשת, ולהבטיח כי אתה תמיד עובד על פי מידע עדכני ומדויק. בנוסף למפה, הפתרון גם מאפשר להפעיל רצף פקודות אל האזור הנגוע. המהנדס המטפל באירוע כבר יקבל דיווח מהאנליזה שבוצעה באופן אואומטי. הדבר מאפשר תגובה ראשונית מהירה, והורדה של עומס בשלב הראשון של כל טיפול בבעיה. לבסוף הפתרון גם מייצר שיתוף פעולה הדוק בין צוותים וחברי צוות שונים, לגבי מה נעשה ומה יש לבצע.

כל יכולות הניטור שהארגון שלך צריך

Whatsup Gold מספק שקיפות מלאה על הסטטוס והביצועים של אפליקציות, מכשירים ברשת ושרתים בענן ובהפעלה מקומית. תוצאות הגילויים בעזרת שכבת 2/3 העוצמתית של WhatsUp Gold, מוצגים על המפה האינטראקטיבית שמפורטת את כל התשתיות ברשת. להציג ולמפות הכל מנקודת קצה עד הענן כולל מכשירים, בקרים אלחוטיים, שרתים, מכונות וירטואליות, יישומים, זרימת תנועה ותצורות בסביבות Windows, LAMP ו- Java

קרא עוד על ניטור רשתות:

abedcd5e24ee310a6dfdd8f529a1c743
כתבות

Acronis Big Event

MULTIPOINT Group שמחה להזמין אתכם לאירוע השותפים הנוצץ של השנה,

קרא עוד »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם