ניטור ביצועים של שרתי SQL עם PRTG

היכולת לבצע אופטימיזציה של ביצועי SQL היא מרכיב חיוני בכל חברה המתבססת על בסיסי נתונים. PRTG הופכת את המשימה לקלה ופשוטה.

ביצועים של SQL נמדדים על פי היעילות והמהירות בה מבוצעות שאילתות SQL. ניתן להעריך אותן על פי הזמן שנדרש כדי להשלים פעולה או בהאם הפלט של הפעולה תואם לדרישות הצפויות. בקרה רציפה של הביצועים של שרת SQL מסייעים למזער את זמני התגובה ולהגביר את התפוקה, ואלה מביאים לביצועים אופטימליים. אתה צריך לנתח את דרישות האפליקציה, להבין את המבנה  הפיזי ש להנתונים, ולהעריך את השימוש בבסיס הנתונים. תמיד יש דרך לשפר את ביצועי ה- SQL.

יש מספר דרכים בהם ניתן לשפר ביצועי SQL:

  • ניתן להשתמש בשאילתה מבוססת מערך במקום שאילתה מבוססת מיקום (cursor-based)
  • מומלץ להימנע מ- joins מרובים בשאילתה יחידה
  • יש להשתמש באינדקסים ביעילות

היכולת לבצע אופטימיזציה של ביצועי SQL היא מרכיב חיוני בכל חברה המתבססת על בסיסי נתונים. PRTG יכולה למדוד את הזמן ששאילתת SQL אורכת עד לעיבוד הבקשה כולה, כולל זמן יצירת הקישוריות, זמן ההוצאה לפועל, הטיפול בפעולה, וסיום החיבור. זמני הביצוע מוצגים בלוח בקרת ה- PRTG שלך. אתה יכל גם לנטר את ערכי התשובה של השאילתה.

PRTG מגיע עם חיישנים מובנים מראש עבור כל בסיסי הנתונים המובילים, כגון Microsoft SQL ו- Oracle SQL, אשר בדרך כלל נמצאים בשימוש על ידי חברות גדולות, וכן MySQL ו- PostgreSQL.

מהם חיישנים? ב- PRTG חיישנים הם הרכיב הבסיסי לניטור תשתיות. חיישן אחד מנטר בדרך כלל ערך אחד ברשת. לדוגמא, תעבורה של פורט במתג, עומס ה- CPU בשרת, ומקום פנוי בדיסק. כך שבממוצע אתה צריך בין 5 ל- 10 חיישנים בכל שרת או חיישן אחד בכל פורט של המתג

חבילת הבסיס של 500 חיישנים זמינה כעת לרכישה אונלייןלחץ כאן

לעיתים קרובות, הבעיה מגיעה ממקום אחר שהוא לא בבסיס הנתונים SQL. פתרון PRTG מאפשר לך לנטר את כל הרשת שלך: שרתים, נתבים ומתגים. אתה מקבל כלי ניטור מרכזי לכל דבר, ותמיד יכול לדעת מה קורה.

ניטור Microsoft SQL: הפתרון נפוץ בארגונים גדולים ובינוניים. עבורו PRTG מציעה את Microsoft SQL v2 Sensor

ניטור Oracle SQL: בסיס הנתונים הנפוץ בארגונים גדולים. ניטור מתאפשר באמצעות Oracle SQL v2 Sensor.

ניטור MySQL: אפליקציית קוד פתוח, המשמשת בעיקר באתרים. לצורך ניטור ניתן להשתמש בחיישן MySQL v2 Sensor

ניטור PostgreSQL: בסיס נתונים בקוד פתוח, המנוטר על ידי חיישן PostgreSQL Sensor

ניטור בסיסי נתונים נוספים: אם אתה משתמש בבסיס נתונים שאינו מופיע לעיל, אתה יכול לנסות את ADO SQL v2 Sensor. חיישן זה יכול לנטר כל משאב נתונים הזמין דרך OLE DB או ODBC. המשמעות היא שאתה יכול לנטר בסיס נתונים בענן אם סוגי חיישנים אחרים אינם מתאימים לכך.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם