מולטיפוינט משיקה שירות השמה ומיקור חוץ המתמחה באנשי סייבר

מימיו הראשונים, עולם אבטחת הסייבר התבסס טכנולוגיה – כאשר התוקפים מנסים להערים על טכנולוגיות שפיתחו המגנים. עם זאת, בשנים האחרונות אנו צופים בצמיחת החשיבות של "האדם שבסייבר". ככל שהתקפות על ארגונים מתרחבות והופכות למורכבות יותר, כך החשיבות של הגורם האנושי גדלה. גם כאשר ארגונים מפעילים מערכות לאוטומציה של הגנה, וישנן טכנולוגיות AI המסוגלות "להבין" אירועי סייבר ולבחור מסלול פעולה, בסופו של דבר האדם עם העכבר והמקדלת הוא זה שצריך לקבל את ההחלטה הסופית, ויתאם ויוציא לפועל את תהליכי ההגנה.

אך לא רק בזמן התמודדות עם התקפה יש חשיבות לגורם האנושי. עדיין לא נמצאה המערכת שתתכנן אסטרטגיית הגנה מקיפה ותדאג למימושה. ולכן, יש כיום חשיבות עילאית לאנשי IT המעורים בעולם הסייבר וכן למנהלי סייבר ייעודיים, שיתכננו אסטרטגיה מקיפה, יבנו את התשתית, יזהו פערים, ויפעלו להדיפת אירועים מבעוד מועד.

מגייס עובדים? בקר באתר Jobs.multipoint.co.il

כדי לענות על הצורך הגובר בארגונים לאנשי סייבר, מולטיפוינט גאה להציג את שירות Multipoint Cyber Talents, שיספק לארגונים את כח האדם המתאים להתמודד עם אתגרי הסייבר העולים. על בסיס הניסיון הנרחב של מולטיפוינט בעולם הסייבר, ומתוך הבנה של הצרכים של ארגונים, אנו מסוגלים לספק כח אדם איכותי ומקצועי, שיוביל את מערכות הגנת הסייבר.

"השירות החדש יסייע לאחראים על אבטחת המידע בארגונים להוציא לפועל ביעילות את אסטרטגיית ה- Cyber Strong שלהם. מאגר הכשרונות שלנו, לצד סינון קפדני והידע לגבי הצרכים בשוק, מאפשרים לנו לספק לארגונים בדיוק את מה שהם צריכים", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט. "כאשר משלבים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר יחד עם מרכיב אנושי איכותי, במאבק מול תוקפי הסייבר הכף נוטה בהחלט לטובת החבר'ה הטובים".

מעסיקים שיפנו ל Multipoint  Cyber Talents יהנו ממאגר נרחב של כשרונות סייבר הזמינים לעבודה – החל ממשרות אדמין בעלי הבנה באבטחת מידע, ועד למובילי אסטרטגיית סייבר בארגונים. באמצעות תהליך סינון קפדני, מנהלי IT ידעו כי הם זוכים בעובדים שיתאימו לדרישות שלהם, ואף מעבר לכך. בנוסף, כל מעסיק יהנה מליווי אישי ועבודה בשותפות מלאה.  השירות יכלול גם פתרונות מיקור חוץ לארגונים, שיאפשרו לארגונים ליהנות מהיתרונות העסקיים של מודל העסקה גמיש, וכן מהליווי מהטיפול והמעקב אחר העובדים, כולל שיחות חתך, שימור, רווחה ומעקב אחר שביעות רצון העובד והמעסיק.

לפרטים נוספים בקרו באתר Jobs.multipoint.co.il

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם