מה חדש ב- PRTG גרסה 20.2.59

בארגונים רבים עדיין עובדים מהבית, וזה זמן מציון כדי לבדוק מה חדש בכלי שהופך את החיים של מנהלי IT להרבה יותר קלים עם ניטור של כל מרכיבי הרשת. בגרסה החדשה של PRTG 20.2.59  התווספו עוד מאפיינים שתומכים בעבודת מנהל ה- IT, כולל שני חיישנים חדשים לחלוטין.

חיישן סטטיסטיקות MQTT

עם החיישן החדש אתה יכול לבדוק אם מכשירי ה- IoT שלך והברוקרים עדיין שולחים הודעות. החיישנים מנטרים נושאי MQTT ומראים סטטיסטיקות הקשורות בברוקר, כגון מספר ההודעות הנכנסות ממנוי לברוקר. (ראה תמונה לעיל)

הגרסה החדשה זכתה גם לשדרוג של חיישן MQTT Round Trip. מעתה יש לך את האפשרות לקבל בלוח הבקרה ויזואליזציה של מצב הברוקרים של MQTT , כך שתוכל לזהות את הסטטוס שלהם באופן מיידי. לצורך כך, התווספו 4 מפות אובייקטים חדשות עבור MQTT Brokers.

prtg-20-2-59-mqtt-dashboards-01

על פי מפת הדרכים של PRTG היא תמשיך בפיתוח חיישני MQTT.

חיישן DNS v2 חדש

חיישן ה- DNS v2 החדש מנטר שרתי DNS, מפענח רשומות של דומיין, ומשווה אותן לרשומות אל מול פילטר שהוגדר. הוא מציג זמני התגובה של שרת ה- DNA, אם הרשומה מפנה למיקום הנכון, את מספר הרשומות, וכן את מספר הרשומות שתואמות לפילט. באמצעות נתוני ניטור אלה אתה יכול לבדוק אם הדומיין הרשום עובד, אם מספר הרשומות השתנה, ואם רשומה מסוימת קיימת עבור הדומיין.

prtg-20-2-59-dns-v2-sensor-01

ניתן לראות שהחיישן החדש מציג הרבה יותר מידע מקודמו בתפקיד.

אינטגרציה הדוקה יותר ל- Active Directory

אם אתה משתמש באינטגרציה עם Active Directory עבור חשבונות המשתמש שלך, יש לך כעת את האפשרות להגדיר כיצד PRTG מבצע שאילתות מול ה- AD. אתה יכול לבחור להשתמש בשם דומיין (כפי שנעשה כעת) או להשתמש בבקרי דומיין ספציפיים. הגדרת הגישה לדומיין החדשה זמינה תחת Core & Probes.

prtg-20-2-59-active-directory-integration-01

שינויים ותיקונים

חיישן ה- AWS Cost sensor תומך כעת בשרשור מורכב של התקנות PRTG. חיישן מצב עדכון Windows (PowerShell) מספק את האפשרות לכלול מספר פורט ב- SPN (Servicec Principal Name) המשמש לאיומת Kerberos.

מחיקה של סורק מרחוק מעץ המכשיר של PRTG יעצור כעת את שירות הסריקה של PRTG על מערכת הסריקה, ויקבע את סוג האתחול ל"ידני" כדי למנוע מהסורק המרוחק שהוסר מהמערכת לשלוח ניסיונות חיבור בלתי רצויים עם שרת  PRTG.

מעבר לכך תוקנו 29 באגים.

בונוס: עודכנה גרסה שלת SNMP Tester

פורסמה  גרסה חדשה של Paessler SNMP Tester. גרסה 20.2.4 מגיעה עם הגדרת ה- Use GetNext חדשה. הדבר מאפשר לבצע בקשות GETNEXT על מכשירי SNMP כדי לבחון תאימות SNMP. עד עתה, הכלי השתמש רק ב- SNMP GET. הדבר יכול להיות שימושי מאוד לצורך איתור בעיות. ניתן להוריד את ה- SNMP Tester כאן

הסתיימה תקופת הרישיון? ואתה לא יכול להתקין את הגרסה החדשה?
דברו איתנו, אנחנו כאן בשבילכם:
sales@multipoint.co.il

עדיין אין לכם רישיון PRTG – ניתן לקנות את גרסת PRTG 500 בחנות המקוונת שלנו.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם