מאפיינים חדשים של TeamViewer Pilot מביאים את הידע והניסיון של מומחים בארגון לכל מקום

TeamViewer, המובילה העולמית בקישוריות מאובטחת מרחוק, הכריזה לאחרונה כי אפליקציות ה- AR של החברה, TeamViewer Pilot, כוללת כעת אינטגרציה ל- ARCore Depth API של גוגל. האפליקציה היא גם אחת מהראשונות למנף את יכולות ה- LiDAR Scanner באייפד פרו החדש של אפל.

TeamViewer Pilot מאפשר למומחים בעלי מקצועי ממוקד, להנחות מרחוק משתמשים וטכנאים לאורך פעולות מורכבות דרך שיתוף וידאו במצלמה, מיפוי חללים ב- 3D, והוספת אובייטקים של מציאות מעושרת. הם יכולים להציג את המסך הוראות והערות בכתב או בקול. ארגונים המשתמשים באפליקציה פותרים יותר בעיות בשיחה ראשונה, מקצרים את הזמן לפתרון בעיות, מצמצמים זמני השבתה, ונהנים מחסכון בעלויות הגבוהות של הגעת מומחים לאתר הבעיה.

הטכנולוגיה של TeamViewer Pilot מאפשרת ליצור סביבת "שיתוף חכמה" במסגרתה מומחים בתחומם, במקום לנסוע לאתר כדי לאתר הבעיה, יכולים לשתף במומחיות ובידע שלהם דרך חווית תמיכה במציאות מעושרת, תוך שהם מכווינים את משתמשי הקצה והטכנאים המקומיים לפתרון בעיות.

מגיפת COVID-19, המייצרת הגבלה על תנועה ואתגרים נוספים בסביבות העבודה, הביאה חברות לחשיבה מחודשת על הדרך בה הן מבטיחות ביצועים עסקיים, ולבחון כיצד חדשנות יכולה לסייע להן באופטימיזציה של תהליכים. TeamViewer Pilot מאיץ חדשנות ודיגיטציה בתרחישים שונים, כשהוא מעניק למשתמשים את היכולת לתקשר ולתשף פעולה עם לקוחות וטכנאים מקומיים.

האינטגרציה החדשה עם אפל וגוגל מעניקה לתומכים מרחוק הבנה טובה יותר של העולם הממשי, ומספקת אינטראקציה טובה יותר עם רכיבי AR. כעת ניתן למקם כיתוב ב- 3D באופן מדויק יותר, למקם אותם לצד אובייקטים פיזיים, ולהעניק למשתמש הקצה משוב ויזואלי.

המאפיינים החדשים כוללים:

  • כיתוב ב- 3D
    באמצעות שימוש ב- Pilot מומחי התמיכה רואים מה שהטכנאי באתר רואה דרך מצלמת הסמארטפון או המשקפיים החכמים. לאחר מכן, באמצעות מעקב מתקדם אחר אובייקטים ב- 3D, המומחה יכול "לכתוב" על גבי התצוגה חצים, הערות, ולהדגיש אזורים כדי להקל על המשתמש להבין את ההוראות. ההערות "נדבקות" לאובייקט אליו הן מתייחסות, אפילו אם המצלמה זזה.
  • מעקב מתקדם אחר אובייקטים
    TeamViewer Pilot פועל על גבי שתי פלטפורמות: Apple ARKit ו- Google ARCore. למעשה, ה- Pilot הוא בין האפליקציות הראשונות להפעיל LIDAR Scanner, כולל זה המוטמע ב- iPad Pro החדש של אפל. הטכנולוגיה, אשר נמצאת בשימוש בדרך כלל במכוניות אוטונומיות, משפרת את יכולות המעקב אחר אובייקטים של ה- Pilot, כולל משטחים, אובייקטים, והמרחק ביניהם לבין המצלמה.
  • תמיכה במשקפיים חכמות:
    משקפים חכמות הפכו לנפוצות ברצפות ייצור, מחסנים, מפעילי תשתיות ואצל נותני שירות בשטח. ניתן לשלב את ה- Pilot בקלות עם המשקפיים החכמות ועם ערכות ראש לבישות של Epson, RealWear ו- Vuzix. בכך, ידי הטכנאי נותרות חופשיות כדי לעבוד ולתמוך בלקוחות.
  • שליחה וקבלת קבצים
    תוך כדי קבלת התמיכה, לעיתים קרובות משתמשים צריכים לעיין במדריכים, שרטוטים וקבצים אחרים. עם היכולת החדשה, מומחים יכולים כעת לשלוח קובץ למשתמש כחלק בלתי נפרד מהתקשורת ב- Pilot.
  • הקלטת שיחות
    כל שיחות ה- TeamViewer Pilot ניתנות כעת להקלטה ולאחסון מאוחר יותר במרכז מידע ארגוני. ניתן להשתמש בהקלטות להבטחת איכות או לבקרת פרוטוקולים. ניתן להשתמש בהן כדי לשפר הכשרות באמצעות דוגמאות מהעולם האמיתי, ויצירת חווה ריאליסטית.
  • זיהוי כתב (OCR)
    במהלך תקשורת ב- Pilot, משתמשים יכולים להשתמש במאפיין ה- OCR לזיהוי אותיות מודפסות, כגון אלו המופיעות על מכונות, כלים וציוד. ברגע שזוהו, ניתן לשלוח את האותיות למומחה התמיכה המרוחק. בכך נחסכות טעויות קריאה של טכנאים באתר.

למידע נוסף אודות פתרון התמיכה מרחוק המוביל בעולם

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם