לנטר את ה- ERP עם PRTG

פעילות חלקה של תהליכים עסקיים היא גורם מפתח להצלחה של כל ארגון, וה- ERP היא המערכת המרכזית שדואגת לכך. אבל, מה קורה כאשר אפליקציות ה- ERP אינן פועלות כראוי, או בתרחיש הגרוע ביותר, מפסיקות לפעול כלל?

ניטור היא דרך נהדרת כדי למנוע תרחיש שכזה, ולעצור אותו לפני לפני שמאוחר מידי. הניטור של מערכת ה- ERP מורכב ממספר מרכיבים שונים בהפעלה טיפוסית של מערכת (כמובן שיש מרכיבים שמותאמים לכל מגזר או עסק, אבל אלה הם המרכזיים):

ניטור בסיס נתונים

זהו כנראה החלק החשוב ביותר במערכת ה- ERP שלך – המוח של כל המערכת. PRTG מציעה חיישנים "מוכנים מהקופסה" עבור בסיסי הנתונים הנפוצים ביותר. כמובן ש- ERP רבים רצים על בסיסי נתונים עצמאיים. אם זה המקרה ב- ERP שלך, אל חשש: אתה תמיד יכול לנסות להשתמש ב- ADO SQL Sensor, או לכתוב סקריפט משלך.

אם כל אלה לא עונים על הצרכים שלך, תוכל לעשות שימוש בחיישן ה- EXE/Script המתקדם.

ניטור חומרה / וירטואליזציה בבסיס ה- ERP

בין אם אתה מריץ את ה- ERP  בהפעלה מקומית או בענן, במקרה ותיאלץ להתמודד עם השבתה של השירות, תרצה לזהות בדיוק ובמהירות את מקור הבעיה, ובמקרה הטוב – אפילו להימנע ממנה לחלוטין. לשם כך יש להבטיח שלשרתים שמריצים את בסיס הנתונים שלך יש מספיק משאבים זמינים (לדוגמא, באמצעות חיישן זיכרון ה- SNMP). חלק מהאפליקציות והמכשירים שאתה צריך לנטר:

  • כל שרת הקשור בהפעלה. כולל שרתי קבצים, שרתים פיזיים ווירטואלים, ושרתי רשת.
  • מכשירי רשת כגון נתבים, מתגים ופיירוול.
  • ניטור תהליכים עסקיים

ניטור תהליכים עסקיים

כפי שאוזכר לעיל, תהליכים עסקיים הם הליבה של ה- ERP. לשמחתנו ל- PRTG יש חיישן תהליך עסקי, שיציג לך במהירות האם תהליך פועל היטב או שיש לבדוק אותו. ב- Paessler הגדירו את אחד מהחיישנים האלה כדי להעניק מבט כולל אל מערכת ה- ERP.

אתה יכול להוסיף לניטור קבוצות שלמות, מכשירים או חיישן בודד.
ב- Paessler את המדדים הבאים:

  • שרת רשת
  • פיירוול
  • ניתוב עומסים
  • מתגים
  • בסיסי נתונים
  • Sharepoint

אם אתה מעוניין להבין כיצד חיישן ה- Business Process מחשב את מצב התהליך המלא, עבור למאמר הזה

חיישנים ייעודיים

חלק מהשותפים של Paessler פיתוח חיישנים ייעודיים ל- SAP, מכיוון שמדובר באחת ממערכות ה- ERP הגדולות והנפוצות ביותר. את החיישנים ניתן לנסות ל- 30 יום בחינם.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם