חדש: תוסף אבטחה לכרום של Malwarebytes

עייף מכל התוכן הלא רצוי שאתה מקבל ברשת?
Malwarebytes משיקה את התוסף לדפדפני כרום, Malwarebytes Browser Extension – BETA.

התוסף  Malwarebytes Browser Extension מספק חווית גלישה בטוחה ומהירה יותר. הוא חוסם אתרים זדוניים ומסנן החוצה תוכן בלתי רצוי (דבר המביא לזמני טעינה מהירים פי 3). הסינון אינו מבוסס על הגדרות, כך שהתוסף יכול לחסום גם הונאות שלא זוהו בעבר, כגון כאלה לתמיכה טכנית מזויפת.

כיצד הוא משנה את חווית הגלישה שלך?

מונע פופ-אפים, חטיפת בדפדפנים, ונועלי דפדפנים שנועדו לעצור את הגלישה שלך. הוא גם חוסם קישורי Clickbait ותוכן חדשותי מזויף. התוסף מסתמך על תבניות התנהגות ולא על חוקרים שאמורים לאתר ולזהות את הקוד הזדוני, ולהוסיפו לבסיס נתונים של איומים מוכרים (על אף שעדיין יש צורך בחוקרים אלה כדי לשפר את המוצרים. זו פשוט דרך שונה ומהירה יותר).

ובנוגע לתבניות התנהגות, תוסף הדפדפן שלנו הוא הראשון שמזהה באופן היוריסטי וחוסם הונאות לתמיכה טכנית, אשר גורמים למשתמשים להתקשר למספרי תמיכה מזויפים. הוא גם מגן מפני שיטות של הנדסה חברתית.

כל הסיבות להשתמש בתוסף האבטחה לדפדפן של Malwarebytes:

  1. מגן מפני הונאות תמיכה טכנית: חוסם חוטפי דפדפן ומנעולי גלישה, אשר משמשים את אנשי ההונאה כדי לגרום לקורבנות להתקשר למוקדי השירות, שם נמכרת להם תמיכה יקרה במיוחד.
  2. זמני טעינה מהירים יותר: אתרים פופולאריים מורידים כמות עצומה של תוכן בלתי רצוי ברקע. באמצעות סינון של קליקבייט ומודעות, Malwarebytes Browser Extension יכול להאיץ את זמני הטעינה של הדפדפן, ולהקל על חווית הגלישה שלך.
  3. מניעת גישה לדפדפנים זדוניים: מגן עליך מפני ביקור באתרים המאחרים תוכן זדוני, נועדו לגנוב את הזהות שלך (פישינג), ומריצים כריית ביטקוין ברגע, דבר המאט את המחשב שלך.
  4. שומר על הפרטיות שלך: חוסם מעקב של מודעות של גורמים חיצוניים המבצעים מעקב אחריך ברחבי האינטרנט.

להורדה בחנות כרום 

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם