חבילת פתרונות לתקופת הקורונה

כשכולם עובדים מהבית אתה צריך פתרונות שיהפכו אותך ל: Super ADMIN!

הסגר או חופש פסח – כולם בבית ואתה עדיין צריך לאפשר לעובדים דרך לעבוד בצורה מאובטחת ונוחה מהבית, ובמקביל לשמור על שליטה על כל מה שמתרחש.

Multipoint מציעה את חבילת הפתרונות שיהפכו אותך ל- Super ADMIN בימי הקורונה – פחות דאגות יותר ביצועים.

TeamViewer - הדרך המהירה והבטוחה לגישה לארגון ותמיכה מרחוק

אין מי שלא מכיר את TeamViewer כפתרון למתן תמיכה. אבל בימים אלה הוא זכה לאימוץ נרחב בקרב ארגונים ככלי להתחברות מאובטחת למערכות מרוחקות. הוא עובד כמעט עם כל פלטפורמה קיימת, כולל שרתים וניידים, והוא אינה דורש קישוריות VPN. 

זהו הפתרון המתאים ביותר לימים אלה בהם אנו נמצאים, לקיום המשכיות עסקית מלאה באמצעות עבודה מהבית.

כולם בבית? כך תשאיר את הגישה לארגון תחת שליטה
Privilege Access Management

כולם עובדים מהבית, ופתאום צריכים הרשאות גישה למגוון מערכות. הדברים יכולים לצאת מהר מאוד משליטה, וסיכוני הסייבר לזנק! כדי לא לאבד שליטה מצד אחד, ועדיין לאפשר לעובדים גישה ללא הפרעה, יש לנהל את  לארגון בצורה יעילה את הרשאות הגישה.

פתרון Secret Server

כספת מאובטחת המנהלת את סיסמאות המשתמשים והגישה למשאבי הארגון. הפתרון מפחית באופן משמעותי התקפות סייבר על הארגון. הוא מאפשר לבסס מדיניות  Least Privilege Policy. מדיניות זו נדרשת על פי תקנות PCI DSS, HIPAA, SOX ואחרות.

Thycotic Privilege Manager :

איתור והסרת הרשאות ניהול מקומיות בתחנות קצה, ניהול גישה ליישומים ע"י חסימה, מתן הרשאה ליישומים ספציפיים, או בקשת אישור. יכול לשמש כמוצר משלים ל- Secret Server

צפה כיצד Thycotic מעניק לך שליטה מלאה על הרשאות בארגון
יותר מ- 25% מחברות Fortune 500 ויותר מ 7,500 ארגונים ברחבי העולם כבר מוגנים עם Thycotic

לזהות בעיות במהירות - גם מהבית

נמצא בבית ומודאג ממה שקורה בארגון? אין צורך. עם הפתרון הפשוט להפעלה ולניהול מבית Paessler אתה יכול לשבת בבית, ולקבל תמונת מצב מלאה, במבט אחד, על כל המערכות בארגון. דשבורד יעיל יציגו לך נתונים המגיעים בזמן אמת מכל הסנסורים המנטרים מכונות VM, דיסקים, זכרונות, תעבורת רשת, זמינות שירותי ענן, ביצועי מחשוב, שרתים, בסיסי נתונים ואפילו טמפרטורה.

להיות בטוח שהעובד שמתחבר זה באמת הוא
עם אימות משתמש פיזי

Yubikey מוסיפה שכבת אימות פיסית – המשמעות היא שרק מי שברשותו המפתח של Yubkiey יכול להיכנס למערכות הארגון. המפתח מגיע מוכן לעבודה עבור מאות מערכות שונות, כולל Gmail, פייסבוק, Office 365, אקטיב דיירקטורי ועוד. בהשוואה לפתרונות 2FA אחרים, האימות הוא מהיר ונוח למשתמש, וחוסך זמן רב. יש סיבה טובה לכך שגוגל ופייסבוק רכשו לכל עובדי הפיתוח שלהם מפתחות Yubikey.

אל תשאר באפילה לגבי מה שקורה בממלכת ה- IT שלך. צור איתנו קשר בהקדם

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם