גרסה חדשה של Netwrix Auditor מרחיבה את ניהול הגישה והמשילות ב- Office 365

שקיפות גדולה יותר אל תוך Office 365, VMware ו- Active Directory, תאפשר לארגונים למזער סיכון לדליפות נתונים ולבצע ביקורת לממצאים.

Netwrix, ספקית מובילה של תוכנה לאבטחת ומשילות נתונים, הכריזה על Netwrix Auditor 9.9 – גרסה חדשה של פתרון הדגל המאפשר לארגונים לחזק את השליטה על גישה לנתונים – כדי למזער סיכון לדליפת נתונים וכדי לאפשר הפעלת מודלים של least-privilege לרוחב הארגון.

"המפתח לאבטחה יעילה הוא יצירת נקודות בקרה לרוחב כל סביבת ה- IT, במיוחד כאשר נתונים מאוחסנים בענן. ארגונים לעיתים קרובות מתקשים עם האתגר הזה בגלל מגוון המערכות, נכסים של נתונים מסוגים שונים והמספר הגדול של משתמשים. השקת הגרסה החדשה שלנו מוסיפה יכולות שמאפשרות ללקוחות לדעת מהו המידע שמאוחסן ב- Office 365 ונמצא בסיכון, והאם משתמשים מסוימים קיבלו הרשאות נרחבות מידי. כך, ארגונים יכולים לטפל בבעיות לפני שהן מתפתחות לדליפת נתונים, כשלים ברגולציה ופגיעה בעסקים", אמר סטיב דיקסון, מנכ"ל Netwrix.

מאפיינים חדשים ב- Netwrix Auditor 9.9 מאפשרים לארגונים:

  • לאבטח נתונים המאוחסנים ב- Office 365

Netwrix Auditor for Office 365 מייעל את אכיפת ההרשאות, עם שקיפות מלאה לגבי הרשאות המשתמשים לנתונים המאוחסנים ב- SharePoint Online וב- OneDrive for Business, וכן להאציל גישה ל- Exchange Online. באמצעות זיהוי רציף של הרשאות מיותרות והסרתן, ארגונים יכולים למזער את הסיכון לניצול לרעה של הרשאות, דליפות נתונים, חריגה מרגולציה ופגיעה בעסקים.

  • זיהוי ניסיונות בלתי מורשים לבצע כניסה ל- VMware

Netwrix Auditor מעצים את מומחי ה- IT עם היכולת לזהות ניסיונות התחברות כושלים למארחי ESXi ו- vCenter, במטרה להדוף התקפות בזמן. הוא גם מסייע להם לאכוף את הגישה למשאבים באמצעות היכולת לאמת שכל גישה מוצלחת הייתה מוסמכת לכך, כפי שנדרש על ידי רגולציות שונות.

  • הגנה על אפליקציות ענן מפני ניסיונות גישה בלתי מורשים

Netwrix Auditor for Active Directory מדווח כעת על ניסיונות גישה של Federation Services, והוא מספק מודיעין מעשי לצורך חקירת אירועים. הדבר מאפשר לארגונים להקטין את הסיכון להשתלטות של תוקפים על אפליקציות חיוניות לעסקים, ומאפשר להציג עמידה ברגולציה בהשקעה קטנה יותר.

Netwrix Auditor היא פלטפורמת שקיפות – לניתוח התנהגות משתמשים ולמזעור סיכונים. הפלטפורמה מעניקה שליטה על שינויים, הגדרות, וגישה בסביבות IT  היברידיות. היא מאפשרת להגן על נתונים בכל מקום בו הם נמצאים. הפלטפורמה מספקת בינה לאבטחה, כדי לזהות חורים באבטחה, חריגות בתהנהגות, וכדי לחקור תבניות של איומים ולמנוע נזק אמיתי.

שתף:

פוסטים נוספים:

LastPass & TeamViewer Event

  LAST CALL  LastPass & TeamViewer Tensor Event אל תחמיצו את האירוע הקרוב שלנו, ביום שלישי, ה- 20 ביוני.  באירוע נעמיק בשני פתרונות שהפכו את

Read More »

צור קשר עם נציג
Multipoint Group

השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם