TeamViewer 13 זמינה לרכישה

TeamViewer 13 זמינה לרכישה

TeamViewer הכריזה על זמינות TeamViewer 13, הגרסה החדשה של פתרון הדגל שלה – מהיר יותר, חלק יותר, ומספק תמיכה יעילה יותר מרחוק.

חיבור מיידי, חיבורים אחרונים, ניהול נכסים חיוניים, ולוח בקרה מורחב – מאיצים את התמיכה מרחוק

תיבת ה- Instant Connect בפינה הימנית העליונה בקליינט של TeamViewer מאפשר לתומכים ליצור קישור מרחוק ללא השהייה – לא משנה לאן הם נעים אצל הלקוח.

בנוסף, רשימת חיבורים אחרונים מסייעת לחזור במהירות לחיבורים שנסגרו. הדבר יעיל במיוחד כאשר מעבירים עבודת תמיכה להמתנה ויש לחזור אליה בשלב מאוחר יותר.

באמצעות Essential Asset Management, תומכים מסוגלים לפתור בעיות מסוימות ללא צורך בהתחברות למכשיר. מאפיין זה מספק מידע חיוני אודות מכשירים קשורים – כגון שם המכשיר, מערכת הפעלה ותצורת חומרה. ניתן לגשת לניהול הנכסים החיוניים דרך קונסולת הניהול של TeamViewer מבוססת הדפדפן.

לוח הבקרה המורחב למכשירים מסייע לתומכים להיות ערוכים טוב יותר כאשר הם ניגשים לפתרון בעיות. הרחבה חדשה זו מספקת מידע ששוכן עמוק במערכת – כגון גרסת Bios, בריאות הדיסק, מצב הסוללה וזמן הפעילות הנוכחית של המכשיר. הלוח המורחב מציג גם קיצור דרך לפתיחת לוג אירועים. הדבר יכול להפוך את התמיכה מרחוק לנוחה בהרבה, כשהוא יכול לחסוך את הצורך לצלול עמוק לתוך המערכת כאשר מחפשים את המידע החיוני.

Hardware Accelerated Scaling מאפשר ביצועים מהירים יותר תוך הפחתת העומס על משאבי המערכת

האצת החומרה הייחודית של TeamViewer משמשת גם כדי להאיץ ביצועים וגם כדי להוריד עומס מהמערכת. מאפיין חדש זה ממנף את כוח ה-rendering  של ה- CPU ו- GPU כדי לאפשר קישוריות מרחוק מהירה יותר, זמן תגובה קצר יותר ועומס מופחת על ה- CPU.

ניהול זהויות וגישה – ואכיפה של הקלטת פעולות

מאפיין ניהול הזהויות והגישה החדש של TeamViewer מאפשר שליטה מרכזית על חשבונות TeamViewer בקבוצות ארגוניות. המאפיין מספק מנגנון אימות נוסף ודורש ספק זהויות התומך ב- SAML 2.0. לאחר הפעלת המאפיין בקונסולת הניהול, מנהלים מפעילים או מבטלים חשבון TeamViewer דרך ספק הזהויות.

בעוד ארגונים רבים נדרשים לתעד את מה שנעשה ולא נעשה במהלך תמיכה, TeamViewer 13 יאפשר לאכוף הקלטה של התמיכה. מאפיין זה דורש לקבוע מדיניות תואמת בקונסולת ניהול מבוססת הרשת. בעת ההפעלה, תומכים יוקלטו במהלך תמיכה מרוחקת ולא תינתן להם האפשרות לבטלה. פעילות התמיכה תישמר ותאפשר להבהיר שאלות לגבי דברים שהתרחשו במהלכה. למקבלי התמיכה תינתן האפשרות לבטל את ההקלטה.

תמיכת נייטיב בלינוקס

בשונה מכל תוכנת תמיכה מרחוק, TeamViewer רצה על מגוון עצום של פלטפורמות ומערכות הפעלה.  עם ההשקה של גרסה 13, TeamViewer גם הציגה מבט ראשון לקליינט לינוקס בנייטיב שיהיה זמין תוך זמן קצר. תוספת הקליינט החדשה מצטרפת למארח הלינוקס של TeamViewer שנכנס לפעולה באוקטובר האחרון. זו דוגמה נוספת למחויבות של TeamViewer לאספקת פלטפורמת התמיכה הטובה ביותר שניתן למשתמשים.

תמיכה במכשירים ניידים עם שיתוף מסך iOS

TeamViewer מרחיבה ומשפרת משמעותית את חבילת התמיכה במכשירים ניידים. הממשק מספק חווית משתמש אחידה, ומאפשר פתרון בעיות מהיר, קל ויעיל יותר. התמיכה של TeamViewer בניידים מגיעה עם יכולות פורצות דרך וראשונות בתעשייה לשיתוף מסך ב- iOS 11.

TeamViewer הוא שער הגישה אל העתיד

"פעם נוספת אנו לוקחים צעד אחורה כדי להתבונן בדברים דרך עיני המשתמשים שלנו. התוצאה היא TeamViewer 13, הגרסה הטובה ביותר אי פעם", אמר קורניליוס ברונר, סמנכ"ל חדשנות ב- TeamViewer. "TeamViewer 13 הוא שער הגישה לעתיד התמיכה מרחוק. הוא הצהרה המשקפת את הצרכים של השוק ושל המשתמשים כאחד".

 

Share this post